Hotel Garni Haus Anja

prima uitvalsbasis

jacq vankan
15-6-2010

Mijn vrouw en ik (50+) zijn zojuist 3 dagen te gast geweest in

Hotel Garni "Haus Anja" in Bernkastel-Kues en zijn er zeer tevreden over. Het is een klein, 9 kamers, prive hotel, in stadsdeel Kues, gerund door de vrouw des huizes zelf. Mevrouw Breuer is zeer viendelijk een neemt zich de tijd voor haar gasten. Kamers zijn niet al te groot maar alles wat nodig is is aanwezig. Ontbijt is goed en voldoende. Prima uitvalsbasis voor een korte periode.

Tip; dineer eens in restaurant St. Maximiliaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Haus Anja in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Haus Anja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Haus Anja scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.