Hotel Café Ernst

3 reviews over Hotel Café Ernst in het Nederlands

Prima verblijf

Truus
23-8-2015

mooi gemoderniseerd kleinschalig familiehotel. Super schoon. En een lekker ontbijt, niet erg luxe maar alles is aanwezig. Eieren worden op verzoek voor je bereid. Er is WiFi maar nauwelijks te gebruiken. Wij hadden totaal geen bereik. Maar hotel is zeker een bezoek waard voor een stedentrip aan Bernkastel. Als je van een stevige wandeling houdt met klim erin dan is het te voet te doen naar Bernkastel. Wij hebben toch de auto maar genomen.

Héél rustig gelegen, net hotel.

Raoul Verhaeven
16-9-2013

Hotel Café Ernst oogt mooi, is zeer proper, nette degelijk uitgeruste kamers, rustig gelegen op korte afstand van Bernkastel.

Vriendelijke mensen.

Minder geschikt voor jonge gezinnen, omwille van de ligging (geen kindactiviteiten in de buurt)

Zeer rustig gelegen op het Kueser Platteau, een half uurtje te voet tot het oude centrum van Bernkastel (5 minuutjes met de auto). Ruime, mooie en zeer propere kamers. Het hotel heeft geen restaurant, maar is wel ook een Café-Konditorei met een grote keuze aan superlekkere taarten. Tip voor 's avonds: te voet (bergaf) naar Bernkastel en met de taxi terug (slechts 10 euro), dan kan je zonder zorgen een wijntje drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Café Ernst in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Café Ernst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.