Hotel Binz

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Binz

4 reviews over Hotel Binz in het Nederlands

Home away from home! Prima hotel, mooie locatie.

Gea
25-10-2015

We waren met 7 personen. twee ouderstellen en drie 18+ers. Zij sliepen in penthouse appartement die zeer ruim was. Verder hadden we twee comfortkamers, zeer ruim met aparte zitkamer en tweede tv. Zeer schoon, en ruim. Huiselijk hotel, gezellige eetkamer, knus. enorm vriendelijke personeel, spreken uitstekend Engels. Auto's waren geparkeerd in prive garage aan de oever vd rivier. 7 euro p/d per auto maar ach... ze stonden wel veilig. Kamers waren wel wat gehorig en de klok vd kerk ging elk uur af, ook snachts. Als je moe bent van alle indrukken dan hoor je dat niet eens meer. Heerlijk ontbijt, veel keus en alles vers. Een aanrader! vooral ook omdat het dicht bij het prachtige centrum van Bernkastel lag en vlakbij de brug naar Kues.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

prima hotel

vissie
29-3-2014

Dit Hotel ligt heel dicht bij de Moezel, en midden in het centrum van Bernkastel, vlakbij de brug richting Kuez, De kamer die wij hadden zag er prima uit! en wat ik heel belangrijk vind ook heel schoon, de badkamer is aan de kleien kant, maar alles is aanwezig en de douche is heerlijk warm met een goeie harde straal, heerlijk groot bed, met prima matrassen, bedden worden opgemaakt en handdoeken verschoond, wij vonden het ontbijt erg goed verschillende broodjes, en ook croissantjes 3 soorten jam, kaas vlees waren,yoghurt crusli cornflakes gedroogde vruchten, 3 soorten sap, thee koffie....prima voor elkaar, omgeving van de moezel is prachtig, een bezoek aan Cochem en Trier,l zeker de moeite waard, het enige minpuntje wat wij ons kunnen bedenken, zijn de kerkklokken die je om het kwartier hoort wij hebben hier echter geen last van gehad en sliepen er wel doorheen, kortom wij vinden dit Hotel zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2014

Zeker een aanrader!

fsuthof
29-10-2011

Hotel Binz bevindt zich midden in het touristische en gezellige stadje Bernkastel-Kues en dichtbij De Moezel. Het is een klein en gemoedelijk hotel en zeer hondvriendelijk. Wij vebleven voor drie nachten, met een kind en een hond, in het zeer ruime penthouse helemaal op de bovenste etage van het hotel. Het was veel trappen lopen, maar wel de moeite waard! Er is een woontkamertje met zithoek, tv en een minikoelkast en aan weerszijden een ruime slaapkamer waarvan één met een klein 2-persoonsbed en de ander met een groot 2 -persoonsbed. Beide slaapkamers hebben een kast, wastafel en tv. Het penthouse is een soort knusse zolder met een degelijke inrichting. Het hotel is netjes schoon. Minpunt: het ontbijt is goed en eenvoudig, maar kent weinig variatie. We hebben er 3 dagen ontbeten en 3 keer was het aambod hetzelfde.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Wij zijn met een groep van 8 personen een lang weekend dit

A.M. Janssen
5-11-2007

Wij zijn met een groep van 8 personen een lang weekend naar dit Hotel geweest. De ligging is prima, in het centrum van Bernkastel. Boek de gereserveerde parkeerplaatsen op ca. 100m onder aan de rivier (2,50 per dag) want op eigen gelegenheid parkeren is veel duurder. Kamers en ontbijt zijn prima in orde. Het restaurant van het hotel sluit om 18.00 uur, waardoor het diner in de Ratskeller genomen moet worden. De kwaliteit van eten en verzorging is in dit restaurant slecht ; men heeft geen aandacht voor de gasten van Binz. N.a.v. onze klacht wil men voor een andere oplossing gaan zoeken. Neem dus geen HP als dit nog in de Ratskeller wordt geleverd.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 05 2007 19:37:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Binz in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Binz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.