Vakantiehuis Bengel

12 reviews over Vakantiehuis Bengel in het Nederlands

heerlijk, puur genieten

Wij
20-7-2017

Fijn huis, we waren met vrienden. Wij met ons 3e en hun ook. Erg fijn, dicht bij elkaar maar toch een eigen appartement.

Het huis was netjes, schoon, bedden opgemaakt, alles netjes voor elkaar en erg prettig contact met de verhuurder. Zeker een aanrader voor anderen, de prijs is laag, helemaal als je ook nog bedenkt dat je fietsen, BBQ en van alles erbij kunt gebruiken.

Oude reviews (archief)

Voor herhaling vatbaar!

Fam. van den Brink
27-10-2016

Alles is netjes voor elkaar, duidelijke informatie vooraf en ook in het huisje alles keurig op orde.

Fijne woning met een compleet beneden en bovenhuis

Günter en Marijke
15-2-2016

Heel geschikt voor 2 stellen.

Ligt aan drukke verkeersweg maar wij hebben daar geen last van.

Huisje zelf was redelijk best ruim maar hondonvriendelijk moesten omdat mijn hondje gejanked had toen we boodschapjes waren doen onze honden perse meenemen van mevrouw die onder ons huisje woonde (dit wisten we niet dat er onder ons iemand woonde) er zijn acht huisjes en huisnr 36 is dus hondonvriendelijk je honden mee moeten nemen met 36 graden buiten is voor honden heel zwaar en je verwacht at je ze makkelijk paar uurtjes alleen kan laten.

Genieten

Marijke Goertz
3-1-2015

Wederom een heerlijke week gehad in het vakantiehuis. Na vorig jaar hier met vrienden een week met Oud en Nieuw te hebben doorgebracht nu dus voor de 2de keer.Het huis zag er van buitenaf mooier uit doordat het geschilderd was.

Verder is het van alle comfort voorzien en zonder internet ook nog eens extra rust. Vele mooie wandelingen gemaakt, heerlijke verse broodjes elke dag, behalve 1 januari en het restaurant op 50 meter loopafstand, wat wil je nog meer. Dit jaar werden we zelfs een ochtend verrast met 10 cm sneeuw!

Dan is Bengel wel echt een Winterwonderland.

Ook het contact met de familie van de Sande is uitstekend. Kortom, we hebben meteen weer gereserveerd voor het volgende eindejaarsweekje in Bengel.

Mooie plek en accomodatie

Carlijn Aalbers
14-6-2014

Mooie ruime accommodatie in rustig dorp. De tuin is ook heerlijk en van alle gemakken voorzien. Er is van alles te doen in de buurt. We hebben gekanood, wijn geproefd en we zijn naar dorpen in de buurt geweest. Het was wel even zoeken naar de bakker, die verhuisd bleek te zijn naar het tankstation.

Fijne plek om een week te vertoeven.

Marijke Goertz
4-1-2014

We hebben met z'n vieren een heerlijke week in dit huis gehad.

De bakker een deur verder en het restaurant op loopafstand.

Wandelen kun je hier volop en leuke stadjes in de buurt.

Een echte plek voor rustzoekers.

Het huis is goed uitgerust met een beneden en bovenappartement en heel schoon.

Verder is de huiseigenaar heel vriendelijk en behulpzaam daar waar vragen

zijn en de reservering en afhandeling verloopt uitstekend.

Wij komen graag weer terug.

Aantrekkelijke plek in de Moezelstreek

Henny&Toos Oerlemans
29-9-2013

Dit huis is een prima uitgangspunt voor wandeltochten, fietstochten en autotoeren in de mooie nabije en verdere omgeving!

leuk om vakantie te houden

JG Murre
3-8-2013

We hebben een leuke vakantie gehad in Bengel ,Bengel ligt ongeveer 8 km van de moezel vandaan ,en we zijn er ook vaak naar toe geweest we konden ons daar prima vermaken met vissen en kanoën,of van de mooie omgeving genieten,in de omgeving van Bengel hebben we ook veel wandelingen gemaakt ,in de voortuin hebben we gebarbecued en de kinderen konden zich daar ook wel vermaken de Alf grenst bijna aan de voortuin.Wij zijn met 6 personen geweest wat goed te doen is ,het huis is keurig ingericht en schoon,De eigenaar is altijd telefonisch bereikbaar voor evt vragen

Geweldige accomodatie in een prachtige omgeving.

Will en Elle van Loon
3-12-2012

Het huis is een ideale accomodatie voor een paar gezinnen of vriendengroep(en). Doordat er in het huis o.a. twee toiletten, twee douches en twee huiskamers zijn is het uitermate geschikt om er een vakantie door te brengen. Je kunt gezamelijk dingen doen, maar ook tijd voor jezelf nemen doordat er dus eigenlijk twee complete appartementen zijn. De drie aanwezige slaapkamers zijn voldoende groot en aan de overzijde van de straat ligt een grote tuin, die bij het geheel hoort en waar je een b.v. een heerlijke BBQ kunt houden.

Op circa 200 meter afstand bevinden zich twee goede restaurants en de verse broodjes haal je om de hoek. De prachtige, toeristische omgeving nodigt heel erg uit om de stadjes te bezoeken en fiets- en wandeltochten te houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bengel in Bengel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bengel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bengel scoort een 8.94 uit 10 op basis van 12 reviews.