Sorteren

Reviews over Bendorf

rustige plaats op 1km van centrum

marc
    8-10-2012

in de heuvels gelegen hotel, goed aangeduid waar het zich bevind. ontbijtruimte en restaurant zijn in aparte gebouwen gelegen, maar op wandelafstand. vriendelijk personeel, mooie kamer met voldoende comfort.

geweldig hotel

pjcmlouwers
    4-9-2012

Een perfect hotel met geweldige mensen die je overal mee van dienst zijn .

De kamers zijn schoon en comfortabel ,het ontbijtbuffet is uitgebreid en voorzien van alles wat je in de morgen wenst. De eetzaal is mooi en de bediening is bijna perfect. Het diner is in 3 gangen en volgens mijn vrouw is het allemaal erg lekker (ik ben een erg beperkte eter dus mijn mening is niet interessant).de ligging is zeer mooi .

Goed hotel voor gunstige prijs.

Helmy 2011
    7-6-2011

Voor ons een heel goed hotel. Familair. Je krijgt gemakkelijk contact met de mensen. Ze zijn vriendelijk en gastvrij. Eerste indruk was eenvoudig, maar we hadden een ruime kamer en brandschoon. Je kan er ook goed eten en er is een biergarten bij. Goed ontbijt. Voor herhaling vatbaar. Helaas konden we niet langer blijven, omdat het volgeboekt was.

Goed hotel met mooi uitzicht

c levels
    11-8-2008

Dit hotel was prima met nieuw sanitair ,goed bet, en een lift.Kan het iedereen aanbevelen. S.en T.

J.en I.

Prachtig hotel

h.heuts
    5-5-2008

Prachtig hotel. Enige minpunt: sanitair op kamer verouderd. Toilet spoelde niet goed door.

Kamer verder prima. Wij vinden dit hotel een aanrader.

Bendorf scoort een 6 uit 10, op basis van 4 reviews