Hotel Gute Quelle

8.8Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Beilstein (Moezel)

8.8Fantastisch

20 reviews over Hotel Gute Quelle

• 2018
    10Pipske14-10-2018

Zeer vriendelijke behulpzame bediening. Super lekker eten, naast de menukaart elke dag nog een andere dagkaart met verschillende gerechten. Uitgebreid ontbijt. Kamers zijn zeer schoon. 1,5 week daar geweest, heerlijk genoten en geen enkel min punt. Wij komen er nu al jaren n we gaan volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Cleeren20-08-2017

Een mooi en zeer goed verzorgd hotel/b&b. Zeer aan

De sfeer, service, ontbijt en zeer nette kamer was goed. Op een sfeer vol pleintje kun je lekker rustig eten en de avond door brengen. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10jose20-06-2014

super!!

Hotel Gute Quelle super verblijf. heel goed ontvangen mooie kamer , prachtig uitzicht op het pleintje. Veel trappen naar de kamer is goed te doen. Kan mij geen beter verblijf wensen zelfs de gehuurde fiets kon men veilig weg zetten. Attente gastvrouw die alle vragen beantwoorde; iedere dag een ander menu kaart. Kom zeker terug voor een langer verblijf.

Alleen gereisd in juni 2014

• 8rtvd21-10-2013

Mooi vakwerk hotelletje

Plus Mooi vakwerk hotelletje in het midden van het prachtige plaatsje Beistein. De kamers in het Gästehaus zijn groot, schoon en nieuw. En met een prima badkamer. Dit Gästehaus ligt 50 m van het hotel. De medewerkers (waaronder de familie van de eigenaren) zijn vriendelijk en voorkomend. De prijzen van de kamers en het eten zijn ook vriendelijk te noemen. Min Het ontbijt is aan de eenvoudige kant. Dat maken wij in Duitsland vaak beter mee. Meer variatie en een uitgebreider assortiment zou op zijn plaats zijn. Bij het hotel parkeren is er in dit kleine dorpje natuurlijk niet bij. Maar vanaf de gratis parkeerplaatsen is het nu toch wel een flink eind lopen met de koffers. Twee jaren geleden hebben wij hier een keer gegeten. Dat was toen goed en mede om die reden hebben wij deze keer een weekeinde hier geboekt. Nu echter was van ons beiden de avond maaltijd niet om over naar huis te schrijven. We zijn de volgende avond dus maar ergens anders gaan eten.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Jan03-08-2012

Geweldig hotel en perfecte schone kamers

Ligging in het plaatsje Beilstein met diverse restaurantjes en terassen. Ligging op 1 minuut lopen van de Moesel.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10g.bekkers08-09-2011

prima hotel, met een uitstekende keuken.

wij zijn juist terug van een heerlijke week verblijf, op basis halfpension. Kwaliteit van eten was zeker even goed als bij à la carte. De chef staat zelf in de keuken. Bediening is ronduit hartelijk. Prima service qua fietsenstalling , rustige ligging. Kortom, ZEER aan te bevelen !!!!! Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Paul11-07-2011

Goed hotel, netjes verzorgd en met prima kamers

Dit hotel is goed verzorgd. De kamers zijn prima, het biedt wat je er van verwacht. Douche, wc, tv en het belangrijkste; heerlijke bedden. Wij hadden een kamer met balkon. We hebben heerlijk ontbeten, de bediening was echt super. Je krijgt er alle aandacht! Een echte aanrader, Beilstein is heel leuk en je hebt er gezellige weinstuben.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Harco08-05-2011

Heerlijk gegeten

We hebben niet overnacht maar wel heerlijk gegeten in het restaurant van dit hotel. Erg mooi gelegen in pittoresk dorpje aan de Moezel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Van de Poel W18-08-2010

je blijft er terug naartoe gaan

wij als kind, onze kinderen en nu onze kleinkinderen hebben geen vakantie gehad als ze niet in Beilstein geweest zijn bij Gertrude en haar familie

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8flor11-07-2010

perfect stay in Beilstein

In search of a pleasant stay in the Mosel regio?Hotel Gute Quelle is in my opnion thye foremost place to stay .Friendly owners , very cosy, cleaan rooms with all neccesary furniture even in the small bathrooms . Exceptionnaly good breakfast , good kitchen (German !)A shadowy terrace and a great terrace on the market place of lovely Beilstein invites to eat outside !The place to be to enjoy a restfull vacation with a perfectprice/quality ratio !

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Gute Quelle info