Reviews over Baustert

Viel best mee

M&R,
    23-5-2010

Via touroperator een promotie geboekt van 3 nachten HP voor 145 euro op 18 mei.

Vriendelijk personeel aan ontvanst en in het restaurant.

In de gang rook het muf en in onze kamer ook. Na het openzetten van de ramen was het veel beter.

Het water van het hallebad mocht wel warmer zijn. Men mocht daar wel wat meer poetsen in de wc en kleedhokjes.

Eten : ontbijt was meestal ok maar als je iets later aankomt kan het zijn dat het meeste al weg was.

S'avonds een 4 gangenmenu met keuze uit het hoofdgerecht. Het was wel lang wachten op het eten. Als je om 19h aan tafel kwam had je uw voorgerecht pas een half uur later.

Dranken aan zeer democratische prijzen.

Al bij al een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Er waren maar 15 gasten tijdens deze 4-daagse en het was er heeeeeel rustig.

Dikke aanrader!!

U. Tiemissen,
    15-6-2009

We hebben hier overnacht tijdens een 3 daagse motortoer. Het eten is echt voortreffelijk, 1e avond BBQ net zoveel als je wilde, perfect en zeer smakelijk verzorgd. Bij het ontbijt was ruim voldoende keus en vers. 2e avond keus uit 3 menu's met 4 gangen ook zeer smakelijk en ruim voldoende! Prachtige omgeving met vergezichten, ideaal voor de motorrijder. Ik geef een dikke 9 voor alles! en dat vind ik het zéker waard! dit is 1 van de betere hotels als je geen waarde hecht aan overmatige luxe, het hotel is simpel, netjes, schoon en vooral zeer gastvrij! ik zou er zo weer heen gaan.

Heerlijk en eerlijk, komen terug.

Gonda & Joop Rigter,
    12-6-2009

Hebben hier in juli 2008 ons 40 jarig huwelijk gevierd, inclusief onze gasten 25 mensen, maandag t/m vrijdag, het team van Wiedenhof heeft alles verzorgd, bezoeken ( en proeven ) bij distileerderij, een wijnproducent, boottocht moezel, bezoek kasteel Vianden en Luxemburgstad, Trier en de touringcar, maaltijden in hotel en onderweg, ons bruiloftsdiner, barbeque, kortom alles was fantastisch geregeld en een prima sfeer in dit misschien wat ouderwetse hotel, leuke bar, we kijken er met veel genoegen op terug. Gonda en Joop Rigter

Hotel Wiedenhof,

nancy,
    25-5-2009

wij zijn juist terug van 3dagen Eifel met de motor. We verbleven in Hotel Wiedenhof.Het hotel is wel verouderd, maar aangezien je er toch een hele dag op uit bent met de motor vind ik dat niet echt een minpunt. Het eten was ook goed, er was zelfs een BBQ-avond en ook dat was lekker.De omgeving was ronduit prachtig! Mooi weer en mooie routes! Er is 's avonds wel veel lawaai, of misschien lag het aan de gasten? Er waren namelijk 2 groepen met nederlandse bikers, wat kunnen die lawaai maken! Buiten die luiddruchtige "hollanders" was onze korte vakantie toch geslaagd.

gemoedelijk familie hotel

Jan Willem van Ede,
    12-11-2008

zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet,

zeer gevarieerd avondeten,

fijn in huis zwembad,

(zeer) vriendelijk personeel en leiding.

Baustert scoort een 4 uit 10, op basis van 2 reviews