Bed and Breakfast Red House On The Hill

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Red House On The Hill

• 2019
      9Peter ten Cate10-06-2019

Fantasties a place to be

Redhouse on the Hill Dat ik hier na twee jaar terug ben zegt wel genoeg denk ik maar het belangrijkste is de geweldige gastvrijheid het heerlijke eten en de gezelligheid een biker hotel op en top daar moet je gewoon een keer zijn geweest Ik zou zeggen ga er een keer naar toe en vorm dan een eigen mening Redhouse bedankt voor weer een onvergetelijke vakantie

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Jacqueline zimmerman05-05-2019

Top motorhotel!!

Geweldig ,sfeervol motorhotel op top lokatie. De eigenaren zijn relaxte gezellige mensen die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      5Martien van Osch20-08-2018

Een aanfluiting voor de horecabranche.

We hadden van te voren al wat reviews over de locatie gelezen en ons verblijf ter plaatse heeft onze vooroordelen alleen maar bevestigd.De gastvrouw hebben wij als erg gastonvriendelijk ervaren en elke opmerking over wat dan ook werd als kritiek gepareerd. De kamers vertoonden nog al wat gebreken zoals o.a. het niet kunnen afsluiten van de kamerdeur,het ontbreken van een toiletdeur, zodat je je kamergenoot bij het verlaten van de kamer op de wc zag zitten. Tevens hing er een rioollucht op de kamer en was het erg toffig met name onder de bedden en vond ik zowaar een achter gelaten onderbroek achter mijn bed. Mij zien ze daar niet meer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8tramps09-10-2017

fijne mensen met een goed motorhotel goede sfeer

Prima verblijf goed van eten en drinken je kunt er doen en laten wat je wilt als je vervelend doet hoor je het vanzelf.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 7rihal02-10-2016

Ongedwongen en leuke sfeer

Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden voor wat betreft de sfeer en entourage, of je vindt het fantastisch of je vind het verschrikkelijk, een tussenweg is er niet. Het is een mooie plek dat sowieso met een erg mooi uitzicht. Dirk en Janny zijn geen doorsnee hotel uitbaters, ik kan dat wel waarderen. Nemen de tijd voor een gesprekje en wat tips, prima. Het matras/bed waar ik op lag vond ik erg matig, verder was de kamer niet bijzonder maar ok. Ons toilet was op de gang en was voorzien van 2 klapdeurtjes, dat had van mij wat anders gemogen. Eten werd vrij laat geserveerd, was in buffetvorm en was prima. Bar is gezellig maar voor Duitse begrippen aan de prijs. Wel gezellig dus dat maakt alles goed.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Theo Dekkers14-09-2016

Heel fijn en gezellig weekend gehad.

Dirk en Jannie bedankt voor de zeer goede zorgen. Super leuk!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6Ab15-09-2015

leuk, maar daar is alles ook me gezegd

Maanden van te voren gereserveerd. Maar deel van onze groep moest verderop bij buren slapen. De kamer was een grote griebeszooi. Als eten was er een bbq. Genoeg te eten, maar niet veel bijzonders. Wij steken geen hoge eisen. Maar dit was net even te veel "lang leven de lol" zonder al te veel moeite om er iets moois van te maken.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Frank van Poppel, cafe de Paris Tilburg29-09-2014

geweldig weekend gehad

Dick en Janny zijn super verwenners. Wij hebben lekker gedronken, super gegeten en hebben een erg leuk weekend gehad!!!!! Een aanrader voor een groep motorrijders.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 7Michel14-07-2014

Leuk, maar paar minpuntjes

+prachtige locatie +dicht bij nurburgring +goede bbq +relaxte eigenaar

-eigenaresse erg gestrest en onvriendelijk -op slaapzaal voor prijs van kamer -erg panisch en ouderwets t.o.v. wifi en smartphones -duur bier, gewoon kleine flesjes uit de supermarkt voor de prijs van een groot glas van de tap elders

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9toine.maas16-06-2014

Heerlijk ongedwongen genieten !

Met bijna de complete toerclub van Motortoerclub Pegasus uit Breda met volle teugen mogen genieten van een fantastische gastvrijheid onder het genot van een geweldig uitzicht op o.a. de zonsondergang in een totaal ongedwongen sfeer.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Bed and Breakfast Red House On The Hill info