Vakantiehuis Hocheifel & Nürburgring

17 reviews over Vakantiehuis Hocheifel & Nürburgring in het Nederlands

Perfect

S.J. Winter
21-5-2018

Dit was de derde keer dat ik het huisje heb geboekt. Laatste twee keren was ik er samen met mijn broertje, puur voor de Nürburgring. Barweiler ligt op steenworp afstand van het circuit en dus perfect voor ons. Het huisje is modern en luxueus ingericht en ligt op een heerlijk rustige locatie. De auto kan op de oprit van het huisje geparkeerd worden. Contact met de verhuurders is zeer prettig, zijn vriendelijk en houden rekening met je wensen. Volgend jaar gaan we weer!

net dat beetje meer !

renate
21-9-2017

wij hebben ontzettend genoten van het verblijf in jullie vakantiewoning, het is meer dan een vakantie woning, al die kleine dingen samen maakt dat je je zeer welkom voelt, de badjassen die klaar hangen, de fles wijn , de chocolaatjes, de douchecrème, bodylotion, handdoeken, het gespreide heerlijke bed, maakt het helemaal af en geeft net dat beetje meer ! erg jammer dat wij vanwege familie omstandigheden onze vakantie voortijdig moesten afbreken....wij zaten net zo heerlijk in de relaxmodus ! wij komen zeker nog een keer terug ! lieve groet, Gert en Renate

Genieten doe je op dit adres

Stephanie & Olivier
24-7-2017

Zonet terug van een weekje vakantie in dit vakantiehuis. Mooie vakantiewoning, alles aanwezig, super proper, vriendelijke eigenaars, mooi landschap, dichtbij vele bezienswaardigheden, wandelingen vanaf het huisje, afgesloten tuin voor de hond,... kortom een adres dat zeker de moeite waard is! Hier komen we graag terug 😊

aanrader om de Eiffel te verkennen.

Jan Egelmeers
16-5-2017

Heerlijk vakantiehuis, dichtbij het circuit, wat wij belangrijk vinden.

Voor de rest zijn we het helemaal eens met de vorige revieuws.

Jan en Ria. Vianen.

Heerlijke midweek

Fam. Steenwijk
24-4-2017

Het huis is erg mooi ingericht en de wandelpaden zijn direct vanuit het huis toegankelijk. Het is een schitterende omgeving en wij zijn er nog lang niet uitgekeken. Lina en Gorrit bedankt voor de gastvrijheid en een knuffel voor jullie honden.

Oude reviews (archief)

Het was meer dan fantastisch......gewoon geweldig

Joshua en Lisa Mulch
9-9-2016

De appartement was mooi ingericht en van alle luxe voorzien, maar ook het ontbijt was elke dag weer een verrassing.

Ideale plek om de Eifel te verkennen.

Wenzel & Bea Frankemolle
24-8-2016

Geweldig ingericht appartement alles is aanwezig. Je komt er helemaal tot rust. Ruime tuin heerlijk terras met avond zon. Wij vonden het een ideale bestemming voor diverse uitstapjes in de Eifel. Hou je van fietsen en wandelen dan mogelijkheden genoeg. Wat super was de ingerichte boekenkast met ruim voldoende toeristische informatie, echt top! Helaas vonden wij de bedden te zacht maar dat is zo persoonlijk dat we de beoordeling daar niet door naar beneden willen halen.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, mede door de aller aardigste gastheer en gastvrouw.

Geweldige accomodatie met extra's.

Nico & Nora Lakerveld
27-7-2016

Een zeer goed appartement zeker voor volwassenen, het appartement voldeed ruim aan onze wensen met iedere dag een zeer goed ontbijt (optioneel) en met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding het geheel is zeer goed onderhouden met vriendelijke eigenaren.

S.Hoekstra
10-6-2016

Zeer aardige mensen. Alles is zeer netjes verzorgd. Vooral de kleine attenties maken het helemaal af. Prachtige locatie.... Wij komen hier zeker weer!

Heel goed

Joop en Annie
24-5-2016

Er valt op deze vakantiewoning eigenlijk niks maar dan ook niks aan te merken t klinkt misschien vreemd maar t is zo, kijk naar voorgaande positieve reviews.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hocheifel & Nürburgring in Barweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hocheifel & Nürburgring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hocheifel & Nürburgring scoort een 9.73 uit 10 op basis van 17 reviews.