We hebben een aantal aanbieders voor Barweiler voor je op een rij gezet:

Reviews over Barweiler

Perfect

S.J. Winter,
    21-5-2018

Dit was de derde keer dat ik het huisje heb geboekt. Laatste twee keren was ik er samen met mijn broertje, puur voor de Nürburgring. Barweiler ligt op steenworp afstand van het circuit en dus perfect voor ons. Het huisje is modern en luxueus ingericht en ligt op een heerlijk rustige locatie. De auto kan op de oprit van het huisje geparkeerd worden. Contact met de verhuurders is zeer prettig, zijn vriendelijk en houden rekening met je wensen. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met vrienden in mei 2018

fijne mensen met een goed motorhotel goede sfeer

tramps,
    9-10-2017

Prima verblijf goed van eten en drinken je kunt er doen en laten wat je wilt als je vervelend doet hoor je het vanzelf.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

net dat beetje meer !

renate,
    21-9-2017

wij hebben ontzettend genoten van het verblijf in jullie vakantiewoning, het is meer dan een vakantie woning, al die kleine dingen samen maakt dat je je zeer welkom voelt, de badjassen die klaar hangen, de fles wijn , de chocolaatjes, de douchecrème, bodylotion, handdoeken, het gespreide heerlijke bed, maakt het helemaal af en geeft net dat beetje meer ! erg jammer dat wij vanwege familie omstandigheden onze vakantie voortijdig moesten afbreken....wij zaten net zo heerlijk in de relaxmodus ! wij komen zeker nog een keer terug ! lieve groet, Gert en Renate

Gereisd met partner in augustus 2017

Genieten doe je op dit adres

Stephanie & Olivier,
    24-7-2017

Zonet terug van een weekje vakantie in dit vakantiehuis. Mooie vakantiewoning, alles aanwezig, super proper, vriendelijke eigenaars, mooi landschap, dichtbij vele bezienswaardigheden, wandelingen vanaf het huisje, afgesloten tuin voor de hond,... kortom een adres dat zeker de moeite waard is! Hier komen we graag terug 😊

Gereisd met partner in juli 2017

aanrader om de Eiffel te verkennen.

Jan Egelmeers,
    16-5-2017

Heerlijk vakantiehuis, dichtbij het circuit, wat wij belangrijk vinden.

Voor de rest zijn we het helemaal eens met de vorige revieuws.

Jan en Ria. Vianen.

Gereisd met partner in mei 2017