Hotel Landhotel Zum Bären

Hotel Landhotel Zum Bären

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Zum Bären voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Zum Bären in het Nederlands

prachtig hotel op langs de Lahn

Els Berkeveld
22-9-2014

dit hotel is gemoedelijk Duits, sfeervol ingericht en met ruime kamers. Een weinstube en twee ruimtes om te eten, de 'kachelofen' en de 'bibliotheek' . het hotel ligt langs de Lahn in een schilderachtig dorp Balduinstein. Rustig dorp en prima als start voor wandelingen of trips in de omgeving.

Gereisd Met partner in september 2014

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Zum Bären in Balduinstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Zum Bären zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.