Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

10 Reviews over Het Groene Geluk

• 10Ad en Tracy27-09-2020

Echt superverblijf voor zowel mens als hond.......

Wij kwamen hier aan en zijn meteen hartelijk ontvangen door Tom en Greeta. Samen runnen zij de Trifthütte en dat doen ze met passie. Wij zaten in het huis Schindehannes en hierin kom je werkelijk niets tekort voor een superverblijf. Aan alles is gedacht en niet alleen voor de ons maar ook voor onze 2 Labradors Shadow en Skye. Hun hebben vooral genoten van het geweldig goed afgesloten speelveld met........grote vijver. Wij hebben zelf genoten van de rust van de omgeving (midden in bos) met echt talrijke mooie wandelingen. Tevens een leuke en vooral lekkere wild BBQ gehad samen met Tom en Greeta en de andere 2 gasten die in de luxe blokhut verbleven. Kortom ......ga hier heen en ervaar het zelf.....je doet jezelf en je hond(en) een supergroot plezier mee. Oze tip voor Tom en Greeta.....vooral zo doorgaan.

• 10Kitty08-08-2020

Bijzondere plek

Dit is zo'n geweldige plek voor mensen met hond(en). Een prachtige blokhut, die met zijn "kont" in het woud ligt en voorzien is van werkelijk alles wat je nodig zou kunnen hebben. Er is (nog) geen WiFi, maar dat is er ook niet nodig, want het enige wat oplaadt ben je zelf. Er hangt een fantastische, voelbare energie, die je opvult en alle rusteloosheid uit je lichaam verdrijft. Wij zijn er al 4 keer geweest, wandelen veel en we kunnen nog jaren terugkomen zonder, qua wandeltocht, in herhaling te hoeven vallen. Ondanks dat honden er zeer welkom zijn is het er brandschoon. Dit jaar is er een zwemvijver voor honden aangelegd in een omheind terrein, waar je honden samen met de viervoeters van de andere gasten kunnen spelen, terwijl jij op een bankje in het zonnetje een koffietje drinkt. De eigenaren zijn super relaxed en een fijne mix van een goede vriend en de perfecte waard.

• 9Ellen05-09-2019

Heerlijk relaxen op een prachtige plek

Ruime blokhut met heerlijk ruime omheinde tuin. Onze hond wilde niet meer weg van het grote speelveld met zwembadje. Omdat het erg warm was hebben we geen lange wandelingen kunnen maken, maar de bossen eromheen lenen zich er prima voor. Wij vonden een internetloze week geen probleem. Af en toe eten in Gemunden, Bad Sobernheim of een andere plaats met wijnhuis en leuke restaurantjes en je bent weer op de hoogte van alle nieuwtjes. Er zijn zowel voor honden als mensen spelletjes, er liggen mappen met informatie en dvd voor de avond. Wij hebben er een zeer fijne week gehad. De wandelpaden hebben de eerste paar honderd meter vaak wat scherpe steentjes, maar op veel plekken in de omgeving kan je ook meteen een bospad op. Tip: vlees kopen bij het forstambt dichtbij. Nadat je het hebt mogen proeven op de BBQ van Tom en Freeda wil je niets anders meer.

• 9Sarah21-07-2019

Wunderschöner Urlaub

Die Besitzer geben sich Mühe bis ins kleinste Detail. Man kann super entspannen, da man komplett seine Ruhe hat. So einen entspannten Urlaub hatte ich noch nie.

• 9JP05-08-2018

Heerlijk rustig

Heel gastvrij ontvangen en vriendelijke verhuurders. Huisje is volledig ingericht, alles is aanwezig. Erg fijn is de omheinde tuin zodat de hond vrij rond kan rennen. Rustig gelegen midden in het bos. Hierdoor veel privacy, dichtstbijzijnde dorp is zeker 10 minuten rijden. Genoeg mogelijkheden om in de omgeving ergens te eten, lekker en betaalbaar!

• 9Raymond en Joke16-07-2018

Wat een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Wij zijn twee weken in het vakantiehuis Schinderhannes geweest. Prachtig huis, rust aan alle kanten. Je loopt vanuit de tuin zo het bos in voor vele prachtige wandelingen, maar ook voor andere uitstapjes in de buurt genoeg keus uit de superdikke informatie/gastenmap Heel bijzonder hoe de gastvrije en oprecht aardige gastheer en vrouw Tom en Freeda je ontvangen. Direct de volgende week alweer geboekt.

• 9Hans en Jolanda Laghuwitz24-04-2018

Een bijzondere plek met fantastische eigenaars.

Mooie ligging, rust en ruimte. Heerlijk om te wandelen in de directe omgeving of te relaxen in het vakantiehuis. Met de auto leuke uitstapjes in de buurt of wat verder weg. Ideale locatie en omgeving voor honden. Voor de boodschappen moet je een stukje rijden maar dat is te overzien. De spontaniteit en geweldige gastvrijheid van Freeda en Tom is als een warme deken. Wij zijn inmiddels 5 keer te gast geweest bij hen en zullen terug blijven komen.

• 10Corrie Werba13-03-2018

Een Heerlijke plek om vaker naar toe te gaan.

Bij aankomst werden de hond Laura en ik hartelijk welkom geheten door de gastheer en gastvrouw Tom en Free Grandia. Het vakantiehuis is prachtig. Veel ruimte. Alles is goed schoongemaakt. Ook aan de viervoeter is gedacht met heerlijke hondenkoekjes. De bedden zijn uitstekend. Ruime informatie over de omgeving aanwezig. Het ligt midden in de bossen. Je kunt er heerlijk wandelen en van de rust genieten. Ook geschikt als uitvalsbasis voor het maken van dagtripjes naar o.a. de Moezel.

• 8Marjolein17-02-2018

Heerlijk

Een heerlijke plek om gelijk het bos is te lopen. Knus huisje met heerlijke houtkachel.

• 9Stephan, Diana en Kim30-12-2017

Fantastisch (kerst)verblijf met onze honden!

Bij aankomst was er een warm en gastvrij ontvangst door Tom en Freeda, de eigenaren. Het luxere vakantiehuis Schinderhannes, was alvast lekker warm gestookt en -op ons verzoek- ondergedompeld in kerstsfeer. Zelfs het grote terras was versiert met allemaal lichtjes. Voor de honden stonden bakken, een fijne mand en benches klaar. Zelfs aan speeltjes is gedacht. Het huis is prachtig en van alle gemakken voorzien. De omgeving is heerlijk bosrijk en rustig. In de buurt zijn bijzonder mooie wandelroutes en leuke dorpjes te vinden. Geen minpuntjes te vinden! Echt een aanrader. Ook zonder hond(en)!

Vakantiehuis Het Groene Geluk info

• CafeNiet beschikbaar