Vakantiehuis Het Groene Geluk

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Het Groene Geluk

• 2019
    9Ellen05-09-2019

Heerlijk relaxen op een prachtige plek

Ruime blokhut met heerlijk ruime omheinde tuin. Onze hond wilde niet meer weg van het grote speelveld met zwembadje. Omdat het erg warm was hebben we geen lange wandelingen kunnen maken, maar de bossen eromheen lenen zich er prima voor. Wij vonden een internetloze week geen probleem. Af en toe eten in Gemunden, Bad Sobernheim of een andere plaats met wijnhuis en leuke restaurantjes en je bent weer op de hoogte van alle nieuwtjes. Er zijn zowel voor honden als mensen spelletjes, er liggen mappen met informatie en dvd voor de avond. Wij hebben er een zeer fijne week gehad. De wandelpaden hebben de eerste paar honderd meter vaak wat scherpe steentjes, maar op veel plekken in de omgeving kan je ook meteen een bospad op. Tip: vlees kopen bij het forstambt dichtbij. Nadat je het hebt mogen proeven op de BBQ van Tom en Freeda wil je niets anders meer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9JP05-08-2018

Heerlijk rustig

Heel gastvrij ontvangen en vriendelijke verhuurders. Huisje is volledig ingericht, alles is aanwezig. Erg fijn is de omheinde tuin zodat de hond vrij rond kan rennen. Rustig gelegen midden in het bos. Hierdoor veel privacy, dichtstbijzijnde dorp is zeker 10 minuten rijden. Genoeg mogelijkheden om in de omgeving ergens te eten, lekker en betaalbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Raymond en Joke16-07-2018

Wat een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Wij zijn twee weken in het vakantiehuis Schinderhannes geweest. Prachtig huis, rust aan alle kanten. Je loopt vanuit de tuin zo het bos in voor vele prachtige wandelingen, maar ook voor andere uitstapjes in de buurt genoeg keus uit de superdikke informatie/gastenmap Heel bijzonder hoe de gastvrije en oprecht aardige gastheer en vrouw Tom en Freeda je ontvangen. Direct de volgende week alweer geboekt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Hans en Jolanda Laghuwitz24-04-2018

Een bijzondere plek met fantastische eigenaars.

Mooie ligging, rust en ruimte. Heerlijk om te wandelen in de directe omgeving of te relaxen in het vakantiehuis. Met de auto leuke uitstapjes in de buurt of wat verder weg. Ideale locatie en omgeving voor honden. Voor de boodschappen moet je een stukje rijden maar dat is te overzien. De spontaniteit en geweldige gastvrijheid van Freeda en Tom is als een warme deken. Wij zijn inmiddels 5 keer te gast geweest bij hen en zullen terug blijven komen.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Corrie Werba13-03-2018

Een Heerlijke plek om vaker naar toe te gaan.

Bij aankomst werden de hond Laura en ik hartelijk welkom geheten door de gastheer en gastvrouw Tom en Free Grandia. Het vakantiehuis is prachtig. Veel ruimte. Alles is goed schoongemaakt. Ook aan de viervoeter is gedacht met heerlijke hondenkoekjes. De bedden zijn uitstekend. Ruime informatie over de omgeving aanwezig. Het ligt midden in de bossen. Je kunt er heerlijk wandelen en van de rust genieten. Ook geschikt als uitvalsbasis voor het maken van dagtripjes naar o.a. de Moezel.

Alleen gereisd in juli 2017

• 8Marjolein17-02-2018

Heerlijk

Een heerlijke plek om gelijk het bos is te lopen. Knus huisje met heerlijke houtkachel.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9Stephan, Diana en Kim30-12-2017

Fantastisch (kerst)verblijf met onze honden!

Bij aankomst was er een warm en gastvrij ontvangst door Tom en Freeda, de eigenaren. Het luxere vakantiehuis Schinderhannes, was alvast lekker warm gestookt en -op ons verzoek- ondergedompeld in kerstsfeer. Zelfs het grote terras was versiert met allemaal lichtjes. Voor de honden stonden bakken, een fijne mand en benches klaar. Zelfs aan speeltjes is gedacht. Het huis is prachtig en van alle gemakken voorzien. De omgeving is heerlijk bosrijk en rustig. In de buurt zijn bijzonder mooie wandelroutes en leuke dorpjes te vinden. Geen minpuntjes te vinden! Echt een aanrader. Ook zonder hond(en)!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Vakantiehuis Het Groene Geluk info