Vakantiehuis Het Groene Geluk

6 reviews over Vakantiehuis Het Groene Geluk in het Nederlands

Heerlijk rustig

JP
5-8-2018

Heel gastvrij ontvangen en vriendelijke verhuurders. Huisje is volledig ingericht, alles is aanwezig. Erg fijn is de omheinde tuin zodat de hond vrij rond kan rennen. Rustig gelegen midden in het bos. Hierdoor veel privacy, dichtstbijzijnde dorp is zeker 10 minuten rijden. Genoeg mogelijkheden om in de omgeving ergens te eten, lekker en betaalbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Raymond en Joke
16-7-2018

Wat een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Wij zijn twee weken in het vakantiehuis Schinderhannes geweest. Prachtig huis, rust aan alle kanten. Je loopt vanuit de tuin zo het bos in voor vele prachtige wandelingen, maar ook voor andere uitstapjes in de buurt genoeg keus uit de superdikke informatie/gastenmap Heel bijzonder hoe de gastvrije en oprecht aardige gastheer en vrouw Tom en Freeda je ontvangen. Direct de volgende week alweer geboekt.

Een bijzondere plek met fantastische eigenaars.

Hans en Jolanda Laghuwitz
24-4-2018

Mooie ligging, rust en ruimte. Heerlijk om te wandelen in de directe omgeving of te relaxen in het vakantiehuis. Met de auto leuke uitstapjes in de buurt of wat verder weg. Ideale locatie en omgeving voor honden. Voor de boodschappen moet je een stukje rijden maar dat is te overzien. De spontaniteit en geweldige gastvrijheid van Freeda en Tom is als een warme deken. Wij zijn inmiddels 5 keer te gast geweest bij hen en zullen terug blijven komen.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een Heerlijke plek om vaker naar toe te gaan.

Corrie Werba
13-3-2018

Bij aankomst werden de hond Laura en ik hartelijk welkom geheten door de gastheer en gastvrouw Tom en Free Grandia. Het vakantiehuis is prachtig. Veel ruimte. Alles is goed schoongemaakt. Ook aan de viervoeter is gedacht met heerlijke hondenkoekjes. De bedden zijn uitstekend. Ruime informatie over de omgeving aanwezig. Het ligt midden in de bossen. Je kunt er heerlijk wandelen en van de rust genieten. Ook geschikt als uitvalsbasis voor het maken van dagtripjes naar o.a. de Moezel.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Marjolein
17-2-2018

Een heerlijke plek om gelijk het bos is te lopen. Knus huisje met heerlijke houtkachel.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch (kerst)verblijf met onze honden!

Stephan, Diana en Kim
30-12-2017

Bij aankomst was er een warm en gastvrij ontvangst door Tom en Freeda, de eigenaren. Het luxere vakantiehuis Schinderhannes, was alvast lekker warm gestookt en -op ons verzoek- ondergedompeld in kerstsfeer. Zelfs het grote terras was versiert met allemaal lichtjes. Voor de honden stonden bakken, een fijne mand en benches klaar. Zelfs aan speeltjes is gedacht. Het huis is prachtig en van alle gemakken voorzien. De omgeving is heerlijk bosrijk en rustig. In de buurt zijn bijzonder mooie wandelroutes en leuke dorpjes te vinden. Geen minpuntjes te vinden! Echt een aanrader. Ook zonder hond(en)!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Groene Geluk in Bad Sobernheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Groene Geluk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.