Bad Sobernheim

Vakantie in Bad Sobernheim

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bad Sobernheim

Reviews over Bad Sobernheim

• 7joycev2426-07-2012

Leuke omgeving

Wij verbleven in het kurhotel. Niet echt de omgeving verkend. Wel gewandeld, is zeer mooi daar.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7folieske11-06-2011

Niet zo heel groot

Het oude, charmante kuuroord met gerestaureerd stadscentrum is het enige historische Felke Spa van Duitsland. Bad Sobernheim is omgeven door wijnbergen en brede vallei-laaglanden van de Nahe rivier, tussen Martinstein in het westen en de Disibodenberg in het Oosten, noordelijk de Soonwald hellingen en de zuidelijke heuvels. Kreeg stadsrechten in 1292. Veel is bewaard gebleven zoals oude kapellen, vele oude boerderijen, patriciërs- en burgerwoningen, ambachtelijke vakwerkgevels, middeleeuwse muren…

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2011

• 8frederik16-08-2010

aangename wellness vakantie

We verbleven in het hotel Bollant's im park. Het was een aangenaam wellness hotel. Het was rustig gelegen aan de Nahe. Lekkere keuken en een aantrekkelijke Spa. Het hotel is eerder geschikt voor paren dan voor families. Er is een deel van de tuin (aan de rivier) ingericht als ligweide war men naakt kan zonnen. Op het dak van de spa is er ook een zonneterras.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving