Hotel Parkhotel Bad Salzig

Hotel Parkhotel Bad Salzig

8.6Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Salzig

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Bad Salzig voor je op een rij gezet:

• Sauna

7 reviews over Hotel Parkhotel Bad Salzig

• 7A.Wakker17-08-2016

Nooit meer

Onbeschofte behandeling als je 2 uur voor start diner wat wil drinken op het terras. Als je gebruik wilt maken van het bijgeboekt diner moet je dat smorgens melden anders moet je moeilijk doen. Kleine kamers geen lift dus 4 smalle trappen op met je koffer en geen helpende hand. We hadden met wellness aragament geboekt maar moesten dan wel voor 15 euro per persoon per dag een badjas huren, dit was niet vooraf gemeld. Wc papier op maar werd niet aangevuld tijdens dagelijkse schoonmaak. Kortom geen 4 sterren waardig en dat hun doel is om het de gasten naar de zin te maken is in ons geval zeker mislukt

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Michel12-08-2015

Nooit meer (kleine kamer en douche!)

Het hotel ligt mooi aan een invalsweg naar het dorp. De medewerkers zijn vriendelijk. De vriendelijke bediening weegt niet op tegen de afmetingen van de kamer. De kamers die op de website getoond worden, zijn niet representatief voor de kamers die het hotel aanbiedt (tenminste niet voor onze kamer).

Navraag voor een grotere kamer leverde op dat de (kleinere) kamers die wij kregen gegeven werden aan klanten van o.a. touroperator e.d. Omdat deze klanten minder betalen, krijgen zij ook minder, aldus de man achter de receptie. Prima als dit de policy is, maar meld dat dan ook... Voor ons in ieder geval een tegenvaller. Wij gaan hier niet meer naartoe.

Vanwege de afmeting van de kamer is de prijs/kwaliteit neutraal beoordeeld.

Een lift is niet aangetroffen. Verder is Boppard en Sant Goar leuk te bezoeken (terrasjes), Bad Salzig heeft wat minder te bieden.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Paul Deprins22-02-2010

Goed, maar niet om terug te komen

Kamer 18 - Arrangement van vr tot zondag met 2 avondmalen en 1 d. toegang wellness à 199 € /pers. Kamer klein en badkamer veel te klein. Géén lift ! Alles wel kraakproper. Wellness bescheiden maar nieuw. Toegang van arrangement slechts 1 dag; zondag gesloten. Bad Salzin is dood gat.

Gereisd met partner in februari 2010

• 10jack en yvonne coumans28-05-2009

fantastisch

romantische villa, fijne ontvangst, mooie ligging maar het dorp Bad salzig zelf stelt niks voor. Mooie stijlvolle aankleding van het gehele hotel, het restaurant en vooral de slaapkamers. Deze zijn met heel veel zorg en smaak aangekleed en vooral romantisch. sommige badkamers zijn aan de zeer kleine kant.Iedere kamer ziet er anders uit. De eigenaren hebben zich zo te zien heel erg veel moeite gedaan om hun hotel apart te maken en eruit te laten springen. Het spa gedeelte is dan wel niet groot maar van alle gemakken voorzien en nodigt ook diegene uit die nooit een sauna of spa bezoeken.Toch een kijkje genomen om alsnog gebruik te maken van alles. heeeerlijk was het. En als we hier weer komen ( voor de 5e keer) maken we weer gebruik van de spa.Het personeel is heel erg aardig maar niet opdringerig. Maar als je er al de derde keer komt is het toch leuk dat je herkend wordt en je spontaan een glaasje riesling sekt wordt aangeboden.Het ontbijt is ook top met als afscheid ,een glaasje sekt.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Parkhotel Bad Salzig info