Hotel Zum Sänger an der Ahr

Kleine hotelsWeer vandaag20°
Hotel Zum Sänger an der Ahr
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Sänger an der Ahr voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Zum Sänger an der Ahr in het Nederlands

zeer goed en heel netjes

Hay Gooren
11-4-2018

dat je van het hotel gratis kunt reizen met de trein

Gereisd Met vrienden in april 2018

speciaal wandelgroep hotel

A.L.Meesters
22-5-2013

Hotel Zum-Sänger is een geweldig hotel voor b.v. wandelgroepen. Wij zijn in Bad-Neuenahr met 41 personen 5 dagen gaan wandelen met als thuisbasis dit hotel. De kamers , het eten , de avonden, alles in een woord fantastisch en vergeet zeker niet de prijs, ook die was zeer betaalbaar voor hetgeen je 's morgen en 's avonds voorgeschoteld kreeg. Wil je een hotel en niet te ver weg, hier altijd naar informeren.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Goede prijs-kwaliteit, eerlijk familiehotel

peter
7-4-2012

Mooie omgeving, even stappen en je zit op de Rotweinwanderweg, temidden de wijngaarden. Mooie, grote kamers. Zeer vriendelijk personeel. Maaltijden zijn ok. Lekkere en betaalbare wijnen op de kaart, uit de regio (naburige dorpje bv).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig mooi

Anny Piet Jo en Harry
30-8-2010

Wij zijn met z,n vieren een weekend in dit hotel geweest het is een geweldig mooi hotel Mooie ligging zo,n 4 km van de stad Bad Neueahr Ahrweiler vandaan maar er zijn fijne wandel routes naar deze stad Vriendelijk personeel prachtige ruimen kamers met douche en toilet allemaal tot in de puntjes netjes verzorgd ... Het ontbijt was uitstekend en ruim voldoende en op de eerste etage was een lounge waar je s,avonds gezellig kon zitten al met al is het een geweldig hotel en voor de prijs en kwaliteit zeer zeker aan te bevelen Wij gaan er zeer zeker nog eens terug maar dan langer als een weekend

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Goed hotel

Nanne
8-8-2010

Leuke ligging; wijngaarden, beekjes etc. Hotel is netjes onderhouden. Tijdens Formule 1 weekend verbleven. Naar het circuit Nurburgring was ongeveer 20 minuten. Vriendelijke gastvrouw. Ontbijt was top verzorgd. Kamers ruim en badkamer in prima conditie. Dorpje op 5 minuten met de auto. De wokchinees is een aanrader. Goed betaalbaar en prima kwaliteit.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Sänger an der Ahr in Bad Neuenahr-Ahrweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Sänger an der Ahr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.