Hotel SETA

6 reviews over Hotel SETA in het Nederlands

prima hotel

loteling
7-10-2017

aan de buitenkant ziet het er wat verouderd uit ..maar binnen is alles vernieuwd en tiptop in orde.

een open badkamer (zie foto's) aparte wc .

chocolade , fruit en plat water op de kamer .

geen terras aan de kamer , wel een mooi, gezellig moezel terras.

uitgebreid ontbijt en zeer goede en vlotte bediening .

keuze menu voor het avond eten , inderdaad niet al te grote porties maar lekker ..prijs kwaliteit dik in orde .

klein zwembad ,sauna en stoombad zijn op aanvraag ..

wel vreemd is dat het zwembad/sauna tijdens de dag niet open is ..'s morgens van 7 tot 10 en 's avonds van 17 tot 22 u.

kleine fitness, niet gebruikt.

de bar ..ok , vlotte barman :)

geen gratis parkeer gelegenheid aan het hotel.. wel enkele 100den meters verder ..

voor het bedrag van de toeristen tax krijg je een kaart , daarmee krijg je flink wat voordelen .. o.a. trein en bus, toegang tot het kurpark enz..

voor ons was het de 2de keer in bad neuenahr en we hebben weer genoten .

Goed hotel en ontbijt diner minder

Zengerink
7-5-2017

Houd rekening met extra kosten voor parkeren.

fantastisch weekend

patrick en annette goedgezelschap-gerlo
21-12-2016

hotel / kamers zeer goed / personeel zeer vriendelijk / ontbijt schitterend met alles erop en eraan / restaurant heel mooi, niet echt duur, maar hele kleine porties

Super ontbeten !

Don-Leo
19-9-2016

Slechts 4 nachten doorgebracht in dit hotel. Geboekt via touroperator (aanbieding) hetgeen betekend dat je een wat minder gunstig gelegen kamer toegewezen krijgt. Tegen bijbetaling kan je een andere kamer krijgen. Het eenmalige 3-gangen diner viel behoorlijk tegen, terwijl het ontbijt elke morgen een feest was. Echt heel erg goed!

Het plaatsje zelf Bad Neuenahr-Ahrweiler klinkt veelbelovend maar is "vergane glorie", aldus een Duitser die wij spraken, weinig leuke terrasjes en 's-avonds is alles al vroeg dicht.

Maar met de fietsen bereik je veel prachtige plekken met veel wijnbouw. Helaas is de Wellness van het Hotel ook vergane glorie en de sauna en zwembad is klein en gedateerd.

De kamer was echter prima, schoon en strak interieur, niet echt gezellig. Het hotel ligt ook aan een doorgaande straat. Vervelend dat je moet betalen voor parkeren elders.

Kamertip: Fietsen huren en omgeving verkennen, is niet heuvelachtig.

Super locatie, goed verzorgd

Stella
2-8-2016

Centraal gelegen, 5 min lopen van de thermen en het centrum,direct aan wandelroutes en beschikt over een mooi terras dat vreemd genoeg was gesloten.

Het hotel is ontzettend schoon.

Wij hadden een prima 3-gangerdiner, Simon is de topper van het restaurant, gastvrij en enthousiast de overige diner ploeg vrij stug en kortaf..ontbijtploeg bijzonder vriendelijk en flexibel, ontbijt buffet is top en je kunt je ei laten bakken hoe je maar wenst.

Receptioniste Ana een leuke spontane dame die overal aan mee denkt met de gasten. Kamers hebben mooi en extreem efficiënt design, wc in een soort kast gebouwd en de douchecabine in de hoek tegenover het bed, wel met glazen deur, wie privacy op prijs stelt zal er niet blij mee zijn.

Hotelgasten veelal bejaard, voor (kleine) kinderen is er weinig te beleven.

Minpunt; geen eigen parkeerplaats maar in garage 2 min verder, let op: betaal uitrijkaart bij receptie dan kost een dagkaart 8 ipv 13€ gratis parkeren kan 2 straten verderop. Prima hotel!

fantastisch

Melanie
4-3-2016

Prijs/kwaliteit volledig in orde. Het zwembad en de sauna zijn proper en volledig in orde.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SETA in Bad Neuenahr-Ahrweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SETA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.