Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag19°11°
Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Giffels Goldener Anker voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker in het Nederlands

Anders

had helemaal goed gekund

Guy de mots Passants
19-2-2018

Wij kregen een upgrade van kamer, alhoewel de receptie dat schotelt zoals zij dat zelf willen. Wij hadden een 3 beds kamer geboekt, en kregen er één met 2 bedden en 1 veldbed voor onze zoon van 24 jaar ! gelukkig waren we er maar voor 3 nachten, waarvan 2 slapen en 1 luisteren naar het lawaai uit de bar onder ons, en dat was wel de moeite, roepen, tieren, en lawaai alsof men er aan het verhuizen was...hoe men dit in een hotel toe kan laten ? Misschien te lucratief om niet te doen.

Na telkens een dagje stappen in de vrieskou, was het thermen van dit hotel, een zwembad met 31° warm water, en een bubbeljacuzzi met nog warmer water wel een echte verpozing, dit was proper en goed.

Het avond-eten was buffet, helemaal geen sterrenkeuken, eerder gaarkeuken uit het seniorenhome, een dunne 6. Het ontbijt was beter, alhoewel er geen koffiekoeken of croissants of chocoladekoeken te vinden waren, maar wel veel soorten brood en beleg, ik zou hier een goede 7 voor geven, jammer van die koeken. Het personeel in het restaurant en verder ook in het ganse hotel was biezonder vriendelijk, de bazin op zich precies iets minder. Over de datering van het hotel en meubilering, dit heeft zijn charmes, echter de zetels op de kamers zijn doorgezeten, oudere mensen zullen hulp hebben om er terug uit te geraken.

Op onze kamer werkte de frigo niet, maar we hadden nog een mini-bar. Bij de dochter die naast ons zat was er een jacuzzi bad, voor de show, want werkte ook niet. Ik denk dat er zo overal wat mankementen zijn, als wij die melden wordt er geluisterd maar geen nota van genomen. Jammer voor de volgende.

Ok als je niet te hoge eisen stelt

Gijssels-wittenberg
18-2-2018

Het hotel is ok als je niet teveel verwachtingen hebt. We kregen bij aankomst upgrade naar appartement met 2 slaapkamers kamer 11 dus wel mooie geste. De kamers waren proper maar echter zeer gedateerd en zijn dringend aan renovatie toe...is werkelijk een terugblik naar de jaren 70. De zetels geraak je met een zwakke rug zonder hijskraan niet meer uit, helemaal doorgezakt. Er was een kitchenette aanwezig wel met lege kasten, niet eens iets van bestek.

Ontbijt was prima en uitgebreid- avondeten was bij ons elke avond in buffelvorm. Was ok en voor ieder wat wils, wel geen hoogstaande keuken, groenten en desserts soms weinig smaak. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk.

zwembad en wellness was goed.

Niet zo veel te doen in de directe omgeving, wel nog centraal voor uitstappen vb Maria Laach, Ahrweiler, Nurburg, konigswinter.

Neem geen kamer op de 1e verdieping boven de bar. We hebben onze laatste nacht amper geslapen en als een wrak s anderendaags vertrokken incl. 2 lastige kinderen. .tot 3 u s nachts kabaal, muziek en luid gezang en geroep van een groep dronkelappen in de bar ( volgens mij zelfs niet eens gasten uit hotel). Toen het uiteindelijk de spuigaten begon uit te lopen een telefoontje gedaan naar de receptie met de vraag aan de bar te melden of het iets rustiger kon...werd de telefoon zonder antwoord gewoon dichtgegooid! Van service gesproken!. Ook s ochtends nog eens gemeld maar werd niet au sérieux genomen noch commerciële geste gedaan ..vage excuses en we mochten uiteindelijk al blij zijn met onze upgrade kamer kregen we te horen. Aan de reacties van andere vaste gasten te horen is er op de 1 e verd wel regelmatiger geluidsoverlast. Steek daar dan aub geen gasten en al zeker geen gezin met jonge kids of sluit de bar op een deftig uur.! Voor ons omwille van dit laatste feit helaas niet voor herhaling vatbaar

Gewoon goed

Ghesquiere
5-12-2017

De ontvangst was correct en vriendelijk. Niets op aan te merken.

De kamers zijn lichtjes gedateerd maar wel netjes en dat is voor ons het belangrijkste. Wij boekten een suite voor 4 personen en deze was echt zeer groot : een volwaardig woon appartement !

De ligging van het hotel is zeer centraal. Top!

Het ontbijt was uitgebreid en in orde. Het avondeten in halfpension is geen haute-cuisine maar gewoon goed. Het dessert is echter wel teleurstellend. Zeer eentonig, weinig smaak,... dit is wel voor verbetering vatbaar.

Het zwembad en de wellness zijn zeker naar wens. Fijn zwembad en ruime wellnessmogelijkheden en zeer netjes.

Kortom : een fijn verblijf indien je geen te hoge verwachtingen hebt. Eenvoudig goed.

Super goed

VAN BLADEL-GEZELS
30-11-2016

2 Nachten in Goldener Anker Bad Neuenahr

Werden zeer vriendelijk ontvangen

zondag avond buffet,zeer goed,maandag ochtend werden wij

verrast met mooie versierde tafel voor mijn verjaardag, het

was echt een verassing,s'avonds menu aan tafel, zwembad,

jacuzzi enz alles was tip top ,wie hier te klagen heeft moet

elders gaan. Dit hotel is superer zijn altijd kleine dingen

maar dit is overal. Wij hebben reeds terug geboekt voor

februari een score van 9 op 10 zeer,zeer goed

g.van bladel/a.gezels 27/11-29/11/2016

De kamer was zeer teleurstellend vies en outbollig

H.J. Wessel
5-11-2016

De reis geboekt bij touroperator, op hun site worden leuke kamers getoond, maar de werkelijkheid is anders, wij hadden kamer 209, outbollig, jaren 60, vieze ramen resten van etenswaren tussen de stoelkussens, ongedierte in badkamer.

Daar staat tegenover dat het eten voortreffelijk was buffetvorm, vriendelijk personeel.

Met gierende banden terug naar Nederland

C.Kuppens
10-8-2016

Dit hotel bij touroperator geboekt voor 5 nachten/6 dagen.

Bij aankomst vriendelijk ontvangen, maar daarna begon de ellende.

De deur van de kamer werd geopend en het leek wel dat we 40 jaar terug in de tijd werden geworpen, echt een retro look.

Veel beschadigingen in douche en kamer zelf.

Bedden zeer slecht, en zelfs geen overgordijnen, alleen lamellen, waar in de nacht het licht doorscheen van de trappenhal zodat we slecht konden slapen.

Het eten liet ook te wensen over, de eerste avond weinig keus, lopend buffet.

Het enige positieve was het ontbijt, maar daaraan kan je weinig aan verprutsen.

Wij hadden besloten om af te wachten, tot wij voor de tweede maal ons avond eten zouden krijgen, dit was ook weer een drama, keuze uit drie mogelijkheden.

Het was zo weinig, dat een kind aan zijn moeder zou vragen krijg ik nog wat.

En dit deed bij ons de deur dicht.

Koffers ingepakt, en kamersleutel ingeleverd.

De manager gaf ons te kennen, als je naar huis wild moet je dat maar doen, terwijl hij ons geen alternatief aanbood.

Voor ons is dit hotel absoluut geen 4 sterren waard, eerder 2 sterren.

Nooit meer.

Superhotel!

Dhr. en Mw. Cozijn
13-8-2015

Wij vonden het een geweldig hotel. Goede service en vriendelijk personeel. Vooral het personeel in het restaurant. Toen wij hadden aangegeven dat wij beiden diabeet zijn en wij dus niet van de desserts van het menu konden nemen, werd er dagelijks voor ons een geweldig aangepast dessert geserveerd. Omdat wij om persoonlijke redenen even naar Nederland moesten bellen, werden de kosten hiervoor zelfs niet in rekening gebracht. Echt een aanrader!

nooit meer

denoo
24-7-2015

kamer was oud we waren op 2 verdiep kamer 209 geen zicht geen balkon tv ging maar half

een aanrader !

familie hermans
21-2-2015

We zijn met de volledige familie 4 dagen in dit hotel verbleven !

Voor de prijs die we betaalden een topadres !

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten.

De kamers zijn Ok maar misschien nogal oubollig.

Het hotel heeft zeker zijn charme bewaard.

Het eten overtrof zeker onze verwachtingen

prima hoel

loteling
20-2-2015

beter een later reactie dan geen reactie ons verblijf was in augustus 2014.

Prima hotel,

voor ons was alles ok , alles verliep vlotjes en de bediening was zeker in orde ..

Het was de eerste maal dat we vol pension genoten (dit was inbegrepen in de halfpension prijs ;) )

het eten is prima en ruim voldoende .

de kamers zijn retro , maar zeker niet ouwbollig.

wij zaten op de mooie 2de verdieping , de eerste verdieping is (was)wel degelijk aan renovatie toe.

ruime parking , mooi zwembad, leuk stadje.. wij gaan er zeker nog wel eens naartoe.

1 minpunt .. bij aankomst kregen we per persoon een kaart om de bus , trein en om allerlei voordelen te genieten.. echter men rekende ons die wel aan bij vertrek .. dit had men op zijn minst kunnen vermelden bij de afgifte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker in Bad Neuenahr-Ahrweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.