Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

Hotel Ringhotel Giffels Goldener Ankersterstersterster

7.7Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Neuenahr-Ahrweiler

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Giffels Goldener Anker voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

173 reviews over Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

• 2019
    7Philips Frank15-01-2019

gewoon goed

Voor ons is dit hotel goed meegevallen het ontbijt was zeker voldoende en het avondeten viel ook mee want smaken verschillen het hotel is wel wat verouderd en daar vind ik dat het nog maar 3 sterren waard is voor de rest vriendelijk personeel zeker voor een paar dagen de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Guy de mots Passants19-02-2018

had helemaal goed gekund

Wij kregen een upgrade van kamer, alhoewel de receptie dat schotelt zoals zij dat zelf willen. Wij hadden een 3 beds kamer geboekt, en kregen er één met 2 bedden en 1 veldbed voor onze zoon van 24 jaar ! gelukkig waren we er maar voor 3 nachten, waarvan 2 slapen en 1 luisteren naar het lawaai uit de bar onder ons, en dat was wel de moeite, roepen, tieren, en lawaai alsof men er aan het verhuizen was...hoe men dit in een hotel toe kan laten ? Misschien te lucratief om niet te doen. Na telkens een dagje stappen in de vrieskou, was het thermen van dit hotel, een zwembad met 31° warm water, en een bubbeljacuzzi met nog warmer water wel een echte verpozing, dit was proper en goed. Het avond-eten was buffet, helemaal geen sterrenkeuken, eerder gaarkeuken uit het seniorenhome, een dunne 6. Het ontbijt was beter, alhoewel er geen koffiekoeken of croissants of chocoladekoeken te vinden waren, maar wel veel soorten brood en beleg, ik zou hier een goede 7 voor geven, jammer van die koeken. Het personeel in het restaurant en verder ook in het ganse hotel was biezonder vriendelijk, de bazin op zich precies iets minder. Over de datering van het hotel en meubilering, dit heeft zijn charmes, echter de zetels op de kamers zijn doorgezeten, oudere mensen zullen hulp hebben om er terug uit te geraken. Op onze kamer werkte de frigo niet, maar we hadden nog een mini-bar. Bij de dochter die naast ons zat was er een jacuzzi bad, voor de show, want werkte ook niet. Ik denk dat er zo overal wat mankementen zijn, als wij die melden wordt er geluisterd maar geen nota van genomen. Jammer voor de volgende.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 6Gijssels-wittenberg18-02-2018

Ok als je niet te hoge eisen stelt

Het hotel is ok als je niet teveel verwachtingen hebt. We kregen bij aankomst upgrade naar appartement met 2 slaapkamers kamer 11 dus wel mooie geste. De kamers waren proper maar echter zeer gedateerd en zijn dringend aan renovatie toe...is werkelijk een terugblik naar de jaren 70. De zetels geraak je met een zwakke rug zonder hijskraan niet meer uit, helemaal doorgezakt. Er was een kitchenette aanwezig wel met lege kasten, niet eens iets van bestek. Ontbijt was prima en uitgebreid- avondeten was bij ons elke avond in buffelvorm. Was ok en voor ieder wat wils, wel geen hoogstaande keuken, groenten en desserts soms weinig smaak. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk. zwembad en wellness was goed. Niet zo veel te doen in de directe omgeving, wel nog centraal voor uitstappen vb Maria Laach, Ahrweiler, Nurburg, konigswinter. Neem geen kamer op de 1e verdieping boven de bar. We hebben onze laatste nacht amper geslapen en als een wrak s anderendaags vertrokken incl. 2 lastige kinderen. .tot 3 u s nachts kabaal, muziek en luid gezang en geroep van een groep dronkelappen in de bar ( volgens mij zelfs niet eens gasten uit hotel). Toen het uiteindelijk de spuigaten begon uit te lopen een telefoontje gedaan naar de receptie met de vraag aan de bar te melden of het iets rustiger kon...werd de telefoon zonder antwoord gewoon dichtgegooid! Van service gesproken!. Ook s ochtends nog eens gemeld maar werd niet au sérieux genomen noch commerciële geste gedaan ..vage excuses en we mochten uiteindelijk al blij zijn met onze upgrade kamer kregen we te horen. Aan de reacties van andere vaste gasten te horen is er op de 1 e verd wel regelmatiger geluidsoverlast. Steek daar dan aub geen gasten en al zeker geen gezin met jonge kids of sluit de bar op een deftig uur.! Voor ons omwille van dit laatste feit helaas niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Ghesquiere05-12-2017

Gewoon goed

De ontvangst was correct en vriendelijk. Niets op aan te merken. De kamers zijn lichtjes gedateerd maar wel netjes en dat is voor ons het belangrijkste. Wij boekten een suite voor 4 personen en deze was echt zeer groot : een volwaardig woon appartement ! De ligging van het hotel is zeer centraal. Top! Het ontbijt was uitgebreid en in orde. Het avondeten in halfpension is geen haute-cuisine maar gewoon goed. Het dessert is echter wel teleurstellend. Zeer eentonig, weinig smaak,... dit is wel voor verbetering vatbaar. Het zwembad en de wellness zijn zeker naar wens. Fijn zwembad en ruime wellnessmogelijkheden en zeer netjes. Kortom : een fijn verblijf indien je geen te hoge verwachtingen hebt. Eenvoudig goed.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10VAN BLADEL-GEZELS30-11-2016

Super goed

2 Nachten in Goldener Anker Bad Neuenahr Werden zeer vriendelijk ontvangen zondag avond buffet,zeer goed,maandag ochtend werden wij verrast met mooie versierde tafel voor mijn verjaardag, het was echt een verassing,s'avonds menu aan tafel, zwembad, jacuzzi enz alles was tip top ,wie hier te klagen heeft moet elders gaan. Dit hotel is superer zijn altijd kleine dingen maar dit is overal. Wij hebben reeds terug geboekt voor februari een score van 9 op 10 zeer,zeer goed g.van bladel/a.gezels 27/11-29/11/2016

Gereisd met partner in november 2016

• 6H.J. Wessel05-11-2016

De kamer was zeer teleurstellend vies en outbollig

De reis geboekt bij touroperator, op hun site worden leuke kamers getoond, maar de werkelijkheid is anders, wij hadden kamer 209, outbollig, jaren 60, vieze ramen resten van etenswaren tussen de stoelkussens, ongedierte in badkamer. Daar staat tegenover dat het eten voortreffelijk was buffetvorm, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2016

• 3C.Kuppens10-08-2016

Met gierende banden terug naar Nederland

Dit hotel bij touroperator geboekt voor 5 nachten/6 dagen. Bij aankomst vriendelijk ontvangen, maar daarna begon de ellende. De deur van de kamer werd geopend en het leek wel dat we 40 jaar terug in de tijd werden geworpen, echt een retro look. Veel beschadigingen in douche en kamer zelf. Bedden zeer slecht, en zelfs geen overgordijnen, alleen lamellen, waar in de nacht het licht doorscheen van de trappenhal zodat we slecht konden slapen. Het eten liet ook te wensen over, de eerste avond weinig keus, lopend buffet. Het enige positieve was het ontbijt, maar daaraan kan je weinig aan verprutsen. Wij hadden besloten om af te wachten, tot wij voor de tweede maal ons avond eten zouden krijgen, dit was ook weer een drama, keuze uit drie mogelijkheden. Het was zo weinig, dat een kind aan zijn moeder zou vragen krijg ik nog wat. En dit deed bij ons de deur dicht. Koffers ingepakt, en kamersleutel ingeleverd. De manager gaf ons te kennen, als je naar huis wild moet je dat maar doen, terwijl hij ons geen alternatief aanbood. Voor ons is dit hotel absoluut geen 4 sterren waard, eerder 2 sterren. Nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Dhr. en Mw. Cozijn13-08-2015

Superhotel!

Wij vonden het een geweldig hotel. Goede service en vriendelijk personeel. Vooral het personeel in het restaurant. Toen wij hadden aangegeven dat wij beiden diabeet zijn en wij dus niet van de desserts van het menu konden nemen, werd er dagelijks voor ons een geweldig aangepast dessert geserveerd. Omdat wij om persoonlijke redenen even naar Nederland moesten bellen, werden de kosten hiervoor zelfs niet in rekening gebracht. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

• 5denoo24-07-2015

nooit meer

kamer was oud we waren op 2 verdiep kamer 209 geen zicht geen balkon tv ging maar half

Gereisd met partner in juli 2015

• 8familie hermans21-02-2015

een aanrader !

We zijn met de volledige familie 4 dagen in dit hotel verbleven ! Voor de prijs die we betaalden een topadres ! Zeer vriendelijk personeel, lekker eten. De kamers zijn Ok maar misschien nogal oubollig. Het hotel heeft zeker zijn charme bewaard. Het eten overtrof zeker onze verwachtingen

Gereisd met vrienden in februari 2015

6 tips over Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

• Desiree, 24-08-2013

De rotweinwanderweg is mooi om te lopen. Eind juli is het Burgunderfest. Dan wandel je met zijn allen langs een aantal stands van weingoederen en krijg je om de paar km een lekker glas wijn. Aan het einde groot feest, zittend op strobalen. Vooral doen!

• Paul, 11-05-2013

Maak gebruik van de toeristenkaart en ga naar het küroord voor een concertje.

• MONNISSEN-HERKHOFS, 06-04-2013

ga zeker een dagje zwemmen in de Ahr Thermen.Ga op zoek naar 't Kroatisch restaurant. Niet duur en zeer lekker eten.

1 vraag over Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker

• Van Hecke Nicole, 21-10-2011

Bezienswaardigheden in Bad Neuenarh

Zijn er veel bezienswaardigheden in Bad Neuenarh? Kan je deze te voet doen of heb je de auto nodig? Is een verblijf van 4 dagen teveel? Is het te doen om van daaruit naar Bonn en Keulen te rijden of is dit een gevaarlijke weg?

anja, 06-08-2014

in de stad is er niet veel te zien maar met een gasten kaart is bus en trein gratis,binnen het arhtal ons ticket was 15 euro voor 3 personen naar bonn dus je kunt er zeker 4 dagen vullen

Hotel Ringhotel Giffels Goldener Anker info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna

• ParkerenBetaald