Pension Kleine Herberge

PensionWeer vandaag29°17°

2 reviews over Pension Kleine Herberge in het Nederlands

Een locatie om terug te komen

Marijn
2-9-2009

Een locatie om terug te komen.

De "Kleine Herberge" is een sfeervol en gemoderniseerd vakwerkhuis. De kamers zijn keurig verzorgd en heel schoon. Het ontbijt is heerlijk en laat niets te wensen over. De gastvrouw is bijzonder vriendelijk en geeft desgewenst advies over de omgeving.

Een locatie om terug te komen.

Marijn
2-9-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kleine Herberge in Bad Neuenahr-Ahrweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kleine Herberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Kleine Herberge scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.