Hotel Dorint Parkhotel Bad Neuenahr

7.8Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Neuenahr-Ahrweiler

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Parkhotel Bad Neuenahr voor je op een rij gezet:

• Sauna

66 reviews over Hotel Dorint Parkhotel Bad Neuenahr

• 8Beatrix17-01-2016

Fantastisch was het het.

Een goed hotel vlak bij de restaurants

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8de baere veronique05-09-2015

goed hotel, perfekte ligging

hotel is zeker 4 sterren waard, ligging is zeer goed aan de Ahr, mooie tuin, direkt bij centrum. ontbijt is zeer uitgebreid, avondeten was 4-gangen menu en zeer lekker, soms buffet dan kan het ietsje minder zijn. zeker aan te bevelen voor wandelen en fietsen!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9leys30-09-2014

Goed verzorgd hotel

Zoals een Dorint-hotel moet zijn. Prijs/kwaliteit volledig in orde. Ruime kamer voorzien van alle luxe. We hadden een arrangement. De eerste avond een dinnerbuffet, alles in orde, lekker eten, veel keuze, vriendelijke bediening. Het zwembad en de sauna zijn proper en volledig in orde. We hadden een gratis parkeerplaats in de garage.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Henny17-04-2014

Mooie ligging in park aan de Ahr.

Via Kurpark of wandelpad kangs de Ahr op loopafstand van centrum met veel terrasjes en restaurants. Prima kamer met balkon op zonkant. Goede bedden en goede kussens.

Gereisd met partner in april 2014

• 5Rudi & Monika14-04-2014

Tegenvaller

Wij hadden oorspronkelijk het Dorint hotel Windhagen geboekt. Helaas heeft dit hotel zijn deuren moeten sluiten en hebben dit hotel als alternatief gekregen. De dranken zijn buitensporig duur en faciliteiten voor tieners zijn er niet. Wij denken bijvoorbeeld aan: ping-pong tafel, biljart tafel, bowling, game spellen,... Het avondeten (buffet) was zijn geld niet waard, je kan beter in een kantine gaan eten. Als je het personeel hierover aansprak, deden zij hier eigenlijk niets mee. Het ontbijt was wel goed! De voorbije jaren zijn wij altijd tevreden geweest van Dorint: Bittburg, Winterberg, Arnsberg maar dit hotel viel echt tegen. Bij het uitchecken hebben wij nogmaals gezegd dat het avondeten niet goed was en hebben een fles wijn gekregen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Saanen15-10-2013

goed gelegen hotel met vriendelijke personeel

Goed gelegen hotel direct aan de rivier de Ahr vlakbij het plaatsje Bad Neuenahr en het iets verder gelegen nostalgisch plaatsje Ahrweiler. In een prachtige dahliatuin gelegen hotel midden in het groen. Goede kamers en goede keuken. Heel vriendelijke bediening. Zeker een hotel om terug te keren. Geschikt voor o.a. vlakke wandelingen langs de Ahr met zijn bruggetjes.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8hfjpennings18-09-2013

aanrader

Wij hadden geboekt via een aanbieding van touroperator en daardoor zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ligging heel erg mooi. Prima hotel voor een verblijf van enkele dagen. Mooie omgeving en veel te zien en doen op wandelafstand terwijl het hotel zelf rustig ligt. Ontbijt was super. Kamers met balkon vonden wij fijn. Groot hotel, voldoende parkeergelegenheid, in garage was telkens plaats genoeg, vraag een uitrij ticket.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8hannekefrugte06-09-2013

Schoon, redelijk ruim mooie wandelomgeving

Het was een schone redelijke ruime kamer, met wel een kleine badkamer.. We hadden mooi weer, dus ook heerlijk gebruik gemaakt van het balkon. Het is een mooie wandelomgeving en de routes zijn duidelijk aangegeven. Het buffet in het hotel was redelijk. Groente duidelijk afkomstig van diepvries en vis lag te lang en was daardoor droog. Hapjes om het buffet heen (vooraf en toetje) waren van betere kwaliteit. Prima ontbijt. Bad Neuenahr is vooral een plaats als kurort. Een half uur lopen langs de Ahr ligt Ahrweiler, een gezellig stadje met veel toeristen en terrasjes. je kunt in Bad Neuenahr prima elders een avondmaaldtijd aanschaffen bij een van de vele restaurants. alles op loopafstand. Wij hadden een arrangementaanbieding, anders is de nachtprijs per kamer wel hoog in verhouding tot wat geboden wordt. De sauna/zwembad was duidelijk aan renovatie toe. Zwemwater was aan de koele kant.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Fennie Pat15-02-2013

Mooi ligging en goed eten

Nadat wij vaker in Bad Neuenahr gewezen zijn moeten wij eerlijk toegeven dat het avondeten beter is geworden. Vorig jaar was het de 4 sterren niet waard, maar nu wel.

Gereisd met partner in februari 2013

• 1Janssens04-11-2012

rokerskamer gekregen met een kind erbij

Wij kregen een rokerskamer toegewezen, dit met een kind van 13 jaar. De geur in die kamer was niet uit te staan, deze was letterlijk doorrookt. Wij zijn een andere kamer gaan vragen, dit zou niet mogelijk zijn, tot ik een klachtenbrief wenste, was er toch een 2 persoonskamer met een 1 persoonskamer in verbinding vrij, maar met een opleg te betalen van 60 euro. Wij hebben dit niet aanvaard, en zijn dus met 3 personen op een 2 persoonskamer verbleven. Volgens hen was het ook niet mogelijk om er een bed bij te zetten, wat practisch wel zou gegaan hebben; Dus wij hebben met 3 personen in een 2 persoonsbed moeten slapen. Er is ook geen enkele compensatie gebeurd voor dit voorval. In de rokerskamer zitten en slapen was echt niet mogelijk, alles stonk er naar de cigaretten. Bij boeking hebben wij de keuze ook niet gekregen om een niet-rokerskamer te nemen. Wij gaan hier dus niet met akkoord en zullen bij touroperator verder onderhandelen,

Gereisd met vrienden in november 2012

Hotel Dorint Parkhotel Bad Neuenahr info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald