Hotel Ahrbella

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Ahrbella

• 9Jansen19-05-2016

Goed hotel !

De kamers zijn goed en de bedden slapen heerlijk. Wel is aan te raden om een kamer met toilet en douche te boeken, er zijn namelijk ook kamers die dat niet hebben. Tijdens het ontbijt loopt men de benen onder het lijf vandaan om iedereen te voorzien en ze blijven daarbij erg vriendelijk. Er zijn 4 parkeerplaatsen achter het hotel beschikbaar (gratis) en schiun tegenover het hotel is een grote parkeerplaats waar het van 9-17u betaald parkeren is (3 euro per dag).

• 7Peter van Oerle19-09-2013

prachtig appartement de 5 sterren waardig.

Het hotel is 3 sterren en de appartementen waar wij er één van hadden op de begane grond hebben 5 sterren. Het is dan ook zonder meer mooi. Helaas gelegen aan een drukke straat. Wij verbleven er een week en dan ben je het verkeerslawaai wel zat. Het ontbijt was goed. was er iets op dan werd het aangevuld. Wat ons tegen viel was het gebrek aan contact met de mensen. Het zal mogelijk de nieuwe generatie zijn maar wij zijn in Duitslang gewend aan een vriendelijk ontvangst en een praatje soms zelfs een snaps als ontvangst maar dat ontbreekt hier. kortom de accommodatie is mooi en goed maar wij gaan er niet meer heen.

• 7Ponsen10-08-2013

goed overnachtingshotel

Wij hebben dit hotel gebruikt voor een overnachting op doorreis naar huis vanuit Italië. Hiervoor is het prima. De kamers stellen niet veel voor, badkamer sober en klein (zo ook de douchecabine). Slaapgedeelte idem. De kamer ligt aan een drukke weg tegenover het station. In de omgeving genoeg mogelijkheden om buiten de deur te eten. Ontbijt was vers, personeel niet vriendelijk. Gebruik dit hotel niet voor een vakantie!!!

• 7rene lindhout01-08-2010

Prima voor een paar dagen.

Nadrukkelijk non smoking hotel met vriendelijk personeel. Prettige indruk dus. Prima ontbijt. Geen lift/ijskastje. Wij hadden slechte 'kussens' en in tegenstelling eerdere beoordeling, wel vloerbedekking.

• 8Lehaen Bernard28-07-2010

doen we zeker opnieuw!

Hotel met een leuke atmosfeer en super vriendelijk personeel. Ontbijt is prima. Ligging aan de Hauptstrasse en tegenover het station is geen probleem wat betreft mogelijk lawaaihinder. Onze kamer (11) was in het ouder gedeelte, denken we, met tapijt en was zeer proper. Grote badkamer in de kelder met een kronkeltrapje naar beneden. Niet geschikt voor iedereen. De Informatiebrochure tijdens het inchecken was handig. Fijne tuin. Fietsen verhuur ter plaatse 8, - Euro/dag/fiets. Er zijn ook vakantiewoningen te huur. We hadden een Wellnes arrangement en dat viel 200 % mee. Voor slechts 55 Euro per persoon. De sauna ceremonie duurde in totaal wel 2uur en was super fijn met tussendoor een drankje, een fruitsalade en de saladebar op het einde. Daarna kwam nog een massage van 40 minuten en het gebruik van het gehele Ahr Resort complex voor een ganse dag. Een echte aanrader. In de stad zijn er meerdere mogelijkheden om te eten. We zijn 3 keren geweest en telkens uitstekende prijs/kwaliteit.

• 10Annemieke17-11-2009

Geweldig hotel! Vooral bij allergieen.

Ik zet nooit zo snel een beoordeling op internet, maar bij dit hotel kon ik het niet laten. We hebben echt een gewldig verblijf gehad. Voor mensen met huisstofmijt allergie en/of astma is dit ideaal. Ik heb nog nooit zo'n schoon hotel mee gemaakt met overal laminaat.

Het hotel ligt tegenover het treinstation. Dit is niet nadelig, want het is zo goed geisoleerd dat je daar geen last van hebt. Alles is op loopafstand te doen en je kan indien er plaats is, de auto achter het hotel parkeren (kostenloos). Het ontbijt is zeer uitgebreid met heel veel keuze uit broodjes en beleg. Mocht ik een minpuntje kunnen noemen, dan kan ik alleen maar aangeven dat het door de laminaat een klein beetje gehorig kan zijn.

De service van de eigenaren was super!

0 tips over Hotel Ahrbella

0 vragen over Hotel Ahrbella