Bad Neuenahr-Ahrweiler

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Neuenahr-Ahrweiler voor je op een rij gezet:

vakanties Bad Neuenahr-Ahrweiler

Reviews over Bad Neuenahr-Ahrweiler

gewoon goed

Philips Frank,
    15-1-2019

Voor ons is dit hotel goed meegevallen het ontbijt was zeker voldoende en het avondeten viel ook mee want smaken verschillen het hotel is wel wat verouderd en daar vind ik dat het nog maar 3 sterren waard is voor de rest vriendelijk personeel zeker voor een paar dagen de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een sfeervolle plek op een prima locatie

Joke Tjeerds,
    26-9-2018

Mooi oud huis smakvol ingericht. Onze kamer was te bereiken dmv smalle wenteltrap. Het dakterras was keuk, de badkamer en kamer klein.

Gereisd met partner in september 2018

zeer goed en heel netjes

Hay Gooren,
    11-4-2018

dat je van het hotel gratis kunt reizen met de trein

Gereisd met vrienden in april 2018

had helemaal goed gekund

Guy de mots Passants,
    19-2-2018

Wij kregen een upgrade van kamer, alhoewel de receptie dat schotelt zoals zij dat zelf willen. Wij hadden een 3 beds kamer geboekt, en kregen er één met 2 bedden en 1 veldbed voor onze zoon van 24 jaar ! gelukkig waren we er maar voor 3 nachten, waarvan 2 slapen en 1 luisteren naar het lawaai uit de bar onder ons, en dat was wel de moeite, roepen, tieren, en lawaai alsof men er aan het verhuizen was...hoe men dit in een hotel toe kan laten ? Misschien te lucratief om niet te doen.

Na telkens een dagje stappen in de vrieskou, was het thermen van dit hotel, een zwembad met 31° warm water, en een bubbeljacuzzi met nog warmer water wel een echte verpozing, dit was proper en goed.

Het avond-eten was buffet, helemaal geen sterrenkeuken, eerder gaarkeuken uit het seniorenhome, een dunne 6. Het ontbijt was beter, alhoewel er geen koffiekoeken of croissants of chocoladekoeken te vinden waren, maar wel veel soorten brood en beleg, ik zou hier een goede 7 voor geven, jammer van die koeken. Het personeel in het restaurant en verder ook in het ganse hotel was biezonder vriendelijk, de bazin op zich precies iets minder. Over de datering van het hotel en meubilering, dit heeft zijn charmes, echter de zetels op de kamers zijn doorgezeten, oudere mensen zullen hulp hebben om er terug uit te geraken.

Op onze kamer werkte de frigo niet, maar we hadden nog een mini-bar. Bij de dochter die naast ons zat was er een jacuzzi bad, voor de show, want werkte ook niet. Ik denk dat er zo overal wat mankementen zijn, als wij die melden wordt er geluisterd maar geen nota van genomen. Jammer voor de volgende.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Gewoon goed

Ghesquiere,
    5-12-2017

De ontvangst was correct en vriendelijk. Niets op aan te merken.

De kamers zijn lichtjes gedateerd maar wel netjes en dat is voor ons het belangrijkste. Wij boekten een suite voor 4 personen en deze was echt zeer groot : een volwaardig woon appartement !

De ligging van het hotel is zeer centraal. Top!

Het ontbijt was uitgebreid en in orde. Het avondeten in halfpension is geen haute-cuisine maar gewoon goed. Het dessert is echter wel teleurstellend. Zeer eentonig, weinig smaak,... dit is wel voor verbetering vatbaar.

Het zwembad en de wellness zijn zeker naar wens. Fijn zwembad en ruime wellnessmogelijkheden en zeer netjes.

Kortom : een fijn verblijf indien je geen te hoge verwachtingen hebt. Eenvoudig goed.

Gereisd met vrienden in november 2017
Bad Neuenahr-Ahrweiler scoort een 7,3 uit 10, op basis van 61 reviews