Hotel Westerwälder Hof

2 reviews over Hotel Westerwälder Hof in het Nederlands

een goed verzorgt Familie hotel

L. Voncken
16-3-2012

een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding en voor iders wat wils zoals verwennen uitrusten wandelen , met aangegeven wandelroetes. de buurt is heuvelachtig,en oneindig veel Bos ..de kamers zijn in een goede staat.het personeel is frindelijk en behulpzaam... Al in al een Hotel om immand te advizeeren.....

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gastvrij hotel

peter
9-3-2009

hotel ligt midden in centrum van Bad Marienberg. Voor een voortreffelijke prijs een hotel waar je je thuis voelt.Eten is prima, service geweldig, kamers voldoen aan de eisen en de omgeving is prachtig met vele wandelmogelijkheden. twee bars, een hiervan is rookvrij.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westerwälder Hof in Bad Marienberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westerwälder Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.