Kleine hotelsWeer vandaag14°
Hotel Wintersberg - Berghotel am Limes

We hebben een aantal aanbieders voor Wintersberg - Berghotel am Limes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wintersberg - Berghotel am Limes in het Nederlands

Sublieme locatie, lange wachttijden avondmaal

Bernard
21-9-2014

We hebben hier 4 nachten met HP gelogeerd, zeer mooie locatie, boven op de berg met briljant uitzicht over Bad Ems en omstreken. Zeer rustig in de natuur, super ontbijt, vriendelijke gastheer en gastvrouw die zeer lekker kan koken. Spijtig alleen was dat je als HP gast steeds achteraan de rij kwam te staan als het druk was. Daar we mooie weer hadden kwamen alle locals en familie daar eten s'avonds, met gevolg dat we 3 van 4 avonden zeer lang moesten wachten. Erger nog de laatste avond was men ons gewoon vergeten wat resulteerde in een bjjeen geschareld rijst gerecht, spijtig. We gaan beslist nog eens terug naar Bad Ems, maar kiezen dan voor ander onderkomen.

Gereisd Met partner in juli 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wintersberg - Berghotel am Limes in Bad Ems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wintersberg - Berghotel am Limes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.