Hotel Prinz Eitel

Kleine hotelsWeer vandaag23°10°
3,6

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Prinz Eitel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Prinz Eitel in het Nederlands

Slecht

Familie k
27-10-2017

Het is een klein viezig hotel. Bij aankomst zag ik al overal kleine vliegjes. Ik had kamer met twee losse bedden, die heel klein en muffig was. Raam kon open, kwam geen frisse lucht binnen omdat we onder een overkapping zaten. Service is matig, kunnen gebrekkig Duits. Overal stof, vies en oud. Hotel is zo gehorig dat je iedereen hoort praten.

Slechte service

ter Haar
30-7-2017

Bij aankomst werd medegedeeld dat ze overboekt waren. Wees konden korting krijgen op onze kamer. Deze kamer hield in een 1 persoonskamer waar het bed tegen de muur was geschoven en daarvoor een oude stretcher met een matras met een enorme kuil en formaar kinderbed. We konden dit nemen en anders was er niets. Gelukkig konden we ergens anders in de straat terecht waar we een prachtige kamer hadden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prinz Eitel in Bad Ems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prinz Eitel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.