Hotel Golfhotel Denzerheide

Kleine hotelsWeer vandaag16°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Golfhotel Denzerheide voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golfhotel Denzerheide in het Nederlands

Nooit meer

Too
26-9-2017

Bij binnenkomst ging het al fout .Bij de bar kom je binnen en daar wordt vreselijkveel gerookt !!dus behoorlijke stank .Wij kwamen na een reis met erg veel file om 19 uur .Op onze vraag of wij nog een hapje konden eten werd geantwoord .ja dat kan tot 19.30 uur. Om 20.15 uur werd verteld dat de bar dicht ging .Op de vraag of wij nog koffie konden krijgen was het antwoord nee ,het apparaat was al uit. Dan de kamer de bedden waren niet verschoond. Van de 3 handdoeken was er maar 1 schoon

Bij de televisie was geen antenne , deze werd op ons vragen later gebracht.

De zeepdispancer was leeg.

De volgende dag het ontbijt .Wat ook erg tegenviel.

Op internet ziet het er goed uit maar de werkelijkheid is totaal ander.

zeker een lokatie om met een grote boog om heen te lopen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golfhotel Denzerheide in Bad Ems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golfhotel Denzerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.