Camping Bad Ems

Weer vandaag3°-2°
Camping Bad Ems
7,3

Laatste review

Goed: het park; de standseilbahn met restaurant boven (uitzicht); de omgeving. Leuk om te bezoeken zijn Limburg a/d Lahn, fort Ehrenbreitstein gecombineerd met een tochtje over de Rijn met de kabelbaan naar het Deutsche Eck (samenkomst Rijn en Moezel); een rondrit langs de Rijn aan beide zijden.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

3 reviews over Camping Bad Ems in het Nederlands

Hele leuke plaats aan de Lahn

A.Morer,
27-5-2017

Prima vakantie gehad

Roger
3-7-2014

Leuke plek. Camping ligt mooi aan de Lahn. Vanaf onze plek zagen we veel boten voorbijkomen. Rustig. Sanitair gedateerd, ook niet heel schoon. Fijn klein zwembadje. Camping ligt fijn. Niet ver van KoblenZ. Genoeg eetgelegenheden in Bad Ems zelf, ook voor afhalen. Je kunt met de fiets richting stadje, erg mooi. Ook dicht genoeg bij natuur. Hele fijne vakantie gehad. Vriendelijke eiegnaresse. Verwacht geen vermaak, maar gewoon een rustige camping met een prima ligging. Relaxed!

Prima doorgangsplek

Jack
12-11-2012

In Bad Ems terecht gekomen omdat rond Koblenz alle campings vol waren. Vriendelijke ontvangst. We hadden een mooie ruime plek, konden zelf uitzoeken want het was erg rustig. Bijzettent mocht gratis neergezet worden. Sanitair schoon maar erg gedateerd en was eigenlijk wel toe aan een opknapbeurtje, net als de overige accommodaties op de camping. Stroom wordt afgerekend per Kwh dus je moet aangesloten worden en weer afgesloten. Vervelend wanneer je op tijd weg wilt en er is niemand. Slechts als doorgangscamping gebruikt met erg slecht weer daarom een summiere beoordeling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bad Ems in Bad Ems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bad Ems zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.