Hotel Adria Kroatien

3 reviews over Hotel Adria Kroatien in het Nederlands

Geweldig!!

SMJL Pijfers,
23-6-2018

Een heerlijk week op een boot gezeten die vertrok vanuit Reijkja . De eilanden bezogd Mali losine, rab enz. Veel kunnen zien. De eilanden zijn prachtig om te verkennen. En de tijd heeft er stil gestaan en de authentieke plaatjes zijn bijna onveranderd met jaren geleden. De zee is prachtig helder en het weer heerlijk in die periode. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

goed zorgzaam en veilig

johan pots,
1-3-2018

hotel was zeer goed vriendelijke bediening het was volgeboekt maar niet te merken, ook de reisleiding was zeer behulpzaam en vriendelijk,al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

mooi land

rob wijngaard
13-5-2016

alles was goed prachtige liging

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Adria Kroatien voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adria Kroatien in Bad Ems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adria Kroatien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.