Hotel Zur Mühle

Hotel Zur Mühle
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Mühle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zur Mühle in het Nederlands

Erg gastvrij!

Een tevreden vakantieganger
14-8-2016

Een prima hotel voor onderweg. Voor een gezin met tieners niet een plek om lang te blijven aangezien de gemiddelde leeftijd van de bezoekers toch wel aan de hoge kant lag. Nette kamers, goed verzorgd en heel erg vriendelijke mensen. Zelfs bij de aanhanger in de garage zetten werd meegeholpen. Het ontbijt was op vaste tijden, maar als we een uur eerder wilden eten was dat geen enkel probleem. Zowel 's avonds als 's morgens heerlijk gegeten. Zwembad beschikbaar, fijne tuin met groot schaakspel en uitzicht op de Rijn. Erg vriendelijke en behulpzame mensen, zeer gastvrij. Voor een tussenstop zeker voor herhaling vatbaar.

super vriendelijke mensen

niki
22-11-2011

Het hotel is voor een ouder publiek - gemiddelde leeftijd 70 jaar in september denk ik. Maar de uitbaters zijn super vriendelijk. Er is een zwembad, dag en nacht open, schone handdoeken worden verstrekt. Je kunt gratis fietsen gebruiken. Dit hotel was echt een meevaller en we gaan er zeker nog naartoe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Mühle in Bad Breisig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Mühle scoort een 8.83 uit 10 op basis van 2 reviews.