Hotel Vater Rhein

6,9

4 reviews over Hotel Vater Rhein in het Nederlands

Kamer met zicht op de Rijn.

NannoSijtse
21-9-2017

Terug vanuit Oostenrijk tussenstop gemaakt in Bad Breisig. Hotel ligt aan de Rijnboulevard. Achter het hotel liggen de parkeerplaatsen. Erg grote kamer met bankstel. Zicht op de Rijn. Grote badkamer met zicht op de straat achter. 's Avonds gegeten in het restaurant van het hotel. Ontbijt voldoende maar niet luxueus.

Mooi hotel maar zeer gehorig

Agaath
10-10-2011

Hotel ligt aan boulevard aan rijn en heeft goede parkeergelegenheid. Kamers zijn ruim en schoon. Restaurant niet echt gezellig, niet gegeten. Ontbijt was ruim voldoende. Het is klein hotel en dat is overal aan te merken: geen bevestiging van reserveringsmail, geen receptie, geen vluchtgangen, veel te dunnen muren, geen goede communicatie over ontbijttijden, voordeur die 's avonds op slot is etc. Door de dunne muren hoor je alles bij de buren, zoals een radio die 's nachts om 4.00 uur aan gaat of het lawaai in de smalle straat naast het hotel. Omdat er geen receptie is, kun je na sluitingstijd nergens reclameren. Jammer van dit hotel, dat zeker goed ligt en nette kamers heeft.

Mooie 3-persoonskamer

otto
22-7-2010

Vater Rhein is een heel leuk hotel. De vakantiewoning/kamer voor 3-personen beviel ons goed. Leuk terras en goed eten.

Minpunten: snikheet in de kamers en veel lawaai van biergarten vlak onder ons raam.

fantastische plek

tiny winkens
24-10-2009

We gaan er nu voor de vijfde keer naar toe .

Het is er altijd gezellig en de ligging is erg mooi.

De kamers zijn goed en het eten is lekker en niet duur.

En het personeel is vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Vater Rhein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vater Rhein in Bad Breisig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vater Rhein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vater Rhein scoort een 6.9 uit 10 op basis van 5 reviews.