Hotel Parkhotel Bad Bertrich

Hotel Parkhotel Bad Bertrich
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Bad Bertrich voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel.

Wiebe en Mascha Tolsma,
18-9-2018

Het is een eenvoudig hotel. Personeel aan de receptie wat koeltjes. Bij de ontbijtruimte wat vriendelijker. De foto’s op de site zijn misleidend. De grote tuin met fontein op de foto’s zijn van het naastgelegen (dure) hotel. Wij hadden een comfortkamer in het hoofdgebouw. Mooie ruime kamer en nette badkamer. Prima schoon. Geen kluisje en koelkastje op de kamer. De ontbijtruimte waar het brood stond uitgestald is aan de kleine kant als er meerdere mensen tegelijk hun broodjes willen halen. In het dorp nergens vrij parkeren, aan de receptie kun je een kaart kopen voor 5,00 euro per dag voor parkeerterrein Oost. Het is een stil dorp met een paar winkeltjes en restaurantjes, niet veel te beleven. De natuur in de omgeving is mooi.

Kenmerken

38 reviews over Hotel Parkhotel Bad Bertrich in het Nederlands

Goed hotel.

Wiebe en Mascha Tolsma,
18-9-2018

goed ontbijt. ontvangst kan beter

kathleen,
13-8-2018

goed ontbijt. Ontvangst naar mijn normen koel. Hier is de sleutel en trek uw plan. Geen informatie over het hotel of restaurant : ze zien je lieve niet komen. Kamer in bijgebouw waar alle buitenlanders lagen volgens mij : lift 50 jaar oud met vuil tapijt aan de muren. Kamer goede grootte maar oud tapijt

aardig hotel, maar vieze kamer

eric
15-6-2016

de kamer was vies, gordijnen te smal. ontbijt was in orde. personeel vriendelijk.

Super conge

Cuvelier Luc
6-2-2016

Danke danke danke, Super.

Kamers uitstekend, personeel heel vriendelijk

Eten super

Rustige omgeving

Eenmalig

Jolanda
28-12-2015

Weinig parkeergelegenheid op korte afstand.. We moesten 10 minuten lopen met onze koffer voor we in het hotel waren.

Kamers zijn vreselijk gehorig. Je hoort alles wat je buren zeggen (en doen) Bedden slapen voor geen meter. Matrassen keihard en het kussen zakte je zover in weg dat je alsnog op het matras lag met je hoofd.

Ontbijtbuffet staat in een hele kleine ruimte, en duurde heel lang voordat er wat aangevuld wordt.

Diner a la card heel weinig keuze, maar dat kwam, werd ons verteld, doordat we tussen kerst en oud&nieuw daar waren en het daardoor rustiger was. Het eten smaakte wel, maar was heel gewoontjes.

Handdoeken werden 1x in de 2 dagen verschoont. (2 grote handdoeken & 2 kleine handdoeken)

Goed verblijf, wel geen luxueus hotel.

Patrick
15-12-2015

Goed voor een korte vakantie, om te wandelen en een bezoekje aan het kuuroord.

Waardeloos hotel zonder enige Luxe!

R. De Baar
3-8-2015

Dit is een slecht hotel. oud en vies, kamers hebben muren van karton zo gehorig is het slechte bedden met een afmeting voor een kind, waardeloze badkamer, stinkt er van de muffigheid. receptie ipas om 0800 uur open, savonds dicht om 2000 uur! Licht uit, voordeur dichtt Ontbijt redelijk maar staat in een kleine rommelige bijruimte waar je je kont niet kan keren. Parkeren? betaald een paar honderd meter verderop gaan proberen, dus lekker relaxed aankomen, vergeet het maar. allemaal zeer ongemakkelijk en ver beneden het niveau wat wordt uitgestraald op fotos. Het enige waar ze daar mee bezig zijn is proberen tegen belachelijk hoge prijzen wat wellness achtige activiteiten je strot in te duwen. Heeft niets maar dan ook niets van doen met een onltspannen weekend. Al met al een waardeloos hotel. En we zijn toch echt al in vele delen van de wereld geweest maar dit is zeker voor Duitse begrippen en de prijs geheel af te raden,

Zwembad op site niet in het hotel!

Jelse
5-7-2015

Wij zijn een beetje misleid door de foto's op de site. Wij verwachtte een geweldig zwembad maar deze bleek niet tot het hotel te behoren. De betreffende foto behoort tot de wellnes gelegen in het dorpje. Deze bleek deze week ook nog eens gesloten te zijn. Toen wij er naar vroegen of dit bekend was antwoorde de receptionist dat het ook voor hen en volkomen verrasing was dat deze week de wellnes dicht was. Uit een folder van de betreffende wellnes stond deze sluiting echter al genoemd in de brochure van 2015. Niet netjes dus.

Goed te doen.

R.v.S.
22-5-2014

Wij gebruikte het parkhotel om de ontbijten en 1x een 3 gangen diner welke in het aangegane arragement inclusief was.

Het ontbijt is prima echt duits, ook over het eten waren wij zeer tevreden.

Dag daarna ala card gegeten dat viel tegen de helft van de diners op de kaart waren niet voorhanden want er was maar 1 kok aanwezig, dus werd het meer een keuze diner.

Al met al best tevreden.

nooit meer

h.sackers
28-4-2014

arrangement van 3 nachten met ontbijt en 1x diner.

Ontbijt was zeer matig, veel te kleine ruimte waar buffet ontbijt was opgesteld. Diner was helemaal een aanfluiting. Volgens mij was het een stuk varkens hals steak wat we op het bord hadden liggen, 80% vet met veel vleeskruiden er op om er toch nog iets smaak aan te geven. Stukje geproefd maar ook weer snel uit de mond genomen. Ik zou het mijn hond nog niet voeren. Toen bediening vroeg of het gemaakt had en ik nee zij, gingen zij hier totaal niet op in. Spijtig.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Bad Bertrich in Bad Bertrich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Bad Bertrich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.