Hotel Parkhotel Bad Bertrich

7Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Bertrich (Moezel)

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Bad Bertrich voor je op een rij gezet:

• Sauna

40 reviews over Hotel Parkhotel Bad Bertrich

• 2019
    7Marc12-05-2019

Mooi dorp in mooie omgeving hotel redelijk .

Mooi schilderachtig plaatsje hotel ziet er mooi uit maar wij waren aan de overkant geplaatst. Het avondeten en ontbijt waren lekker. Personeel van restaurant werkte hard en zijn vriendelijk 1 van de receptionistes komt wat stugger over de andere heel vriendelijk. Parkeren onmogelijk bij hotel, wel in de buurt voor 12.50 per dag of andere kant van het dorp voor 5,00 ca 7 minuten lopen.

Zeer schone kamer maar wel met enkele tekortkomingen zoals het raam van de badkamer is niet geblindeerd en het gordijn veel te smal waardoor je zichtbaar bent vanaf straat door het raam en via de spiegel. Wij hadden slappe bedden zonder topping met slappe en dunne kussens waardoor rugpijn op de loer lag gelukkig is een massage hier ook een optie.

Alle huisregels en alle andere teksten zijn alleen maar in het Duits met uitzondering van het rookverbod in het hotel die is wel in Nederlands.

Savonds na ca 20.00 uur is er in het dorp niets meer te doen!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7Wiebe en Mascha Tolsma18-09-2018

Goed hotel.

Het is een eenvoudig hotel. Personeel aan de receptie wat koeltjes. Bij de ontbijtruimte wat vriendelijker. De foto’s op de site zijn misleidend. De grote tuin met fontein op de foto’s zijn van het naastgelegen (dure) hotel. Wij hadden een comfortkamer in het hoofdgebouw. Mooie ruime kamer en nette badkamer. Prima schoon. Geen kluisje en koelkastje op de kamer. De ontbijtruimte waar het brood stond uitgestald is aan de kleine kant als er meerdere mensen tegelijk hun broodjes willen halen. In het dorp nergens vrij parkeren, aan de receptie kun je een kaart kopen voor 5,00 euro per dag voor parkeerterrein Oost. Het is een stil dorp met een paar winkeltjes en restaurantjes, niet veel te beleven. De natuur in de omgeving is mooi.

Gereisd met partner in september 2018

• 5kathleen13-08-2018

goed ontbijt. ontvangst kan beter

goed ontbijt. Ontvangst naar mijn normen koel. Hier is de sleutel en trek uw plan. Geen informatie over het hotel of restaurant : ze zien je lieve niet komen. Kamer in bijgebouw waar alle buitenlanders lagen volgens mij : lift 50 jaar oud met vuil tapijt aan de muren. Kamer goede grootte maar oud tapijt

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5eric15-06-2016

aardig hotel, maar vieze kamer

de kamer was vies, gordijnen te smal. ontbijt was in orde. personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Cuvelier Luc06-02-2016

Super conge

Danke danke danke, Super. Kamers uitstekend, personeel heel vriendelijk Eten super Rustige omgeving

Gereisd met partner in februari 2016

• 3Jolanda28-12-2015

Eenmalig

Weinig parkeergelegenheid op korte afstand.. We moesten 10 minuten lopen met onze koffer voor we in het hotel waren. Kamers zijn vreselijk gehorig. Je hoort alles wat je buren zeggen (en doen) Bedden slapen voor geen meter. Matrassen keihard en het kussen zakte je zover in weg dat je alsnog op het matras lag met je hoofd. Ontbijtbuffet staat in een hele kleine ruimte, en duurde heel lang voordat er wat aangevuld wordt. Diner a la card heel weinig keuze, maar dat kwam, werd ons verteld, doordat we tussen kerst en oud&nieuw daar waren en het daardoor rustiger was. Het eten smaakte wel, maar was heel gewoontjes. Handdoeken werden 1x in de 2 dagen verschoont. (2 grote handdoeken & 2 kleine handdoeken)

Gereisd met partner in december 2015

• 7Patrick15-12-2015

Goed verblijf, wel geen luxueus hotel.

Goed voor een korte vakantie, om te wandelen en een bezoekje aan het kuuroord.

Gereisd met partner in december 2015

• 3R. De Baar03-08-2015

Waardeloos hotel zonder enige Luxe!

Dit is een slecht hotel. oud en vies, kamers hebben muren van karton zo gehorig is het slechte bedden met een afmeting voor een kind, waardeloze badkamer, stinkt er van de muffigheid. receptie ipas om 0800 uur open, savonds dicht om 2000 uur! Licht uit, voordeur dichtt Ontbijt redelijk maar staat in een kleine rommelige bijruimte waar je je kont niet kan keren. Parkeren? betaald een paar honderd meter verderop gaan proberen, dus lekker relaxed aankomen, vergeet het maar. allemaal zeer ongemakkelijk en ver beneden het niveau wat wordt uitgestraald op fotos. Het enige waar ze daar mee bezig zijn is proberen tegen belachelijk hoge prijzen wat wellness achtige activiteiten je strot in te duwen. Heeft niets maar dan ook niets van doen met een onltspannen weekend. Al met al een waardeloos hotel. En we zijn toch echt al in vele delen van de wereld geweest maar dit is zeker voor Duitse begrippen en de prijs geheel af te raden,

Gereisd met partner in januari 2015

• 6Jelse05-07-2015

Zwembad op site niet in het hotel!

Wij zijn een beetje misleid door de foto's op de site. Wij verwachtte een geweldig zwembad maar deze bleek niet tot het hotel te behoren. De betreffende foto behoort tot de wellnes gelegen in het dorpje. Deze bleek deze week ook nog eens gesloten te zijn. Toen wij er naar vroegen of dit bekend was antwoorde de receptionist dat het ook voor hen en volkomen verrasing was dat deze week de wellnes dicht was. Uit een folder van de betreffende wellnes stond deze sluiting echter al genoemd in de brochure van 2015. Niet netjes dus.

Gereisd met partner in juli 2015

• 7R.v.S.22-05-2014

Goed te doen.

Wij gebruikte het parkhotel om de ontbijten en 1x een 3 gangen diner welke in het aangegane arragement inclusief was. Het ontbijt is prima echt duits, ook over het eten waren wij zeer tevreden. Dag daarna ala card gegeten dat viel tegen de helft van de diners op de kaart waren niet voorhanden want er was maar 1 kok aanwezig, dus werd het meer een keuze diner. Al met al best tevreden.

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel Parkhotel Bad Bertrich info