Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen

Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen

Robbie71, 27-11-2013
Een bezoekje aan de Moezel is de moeite waard. Ook leent het omringende gebied zich uitstekend voor wandelactiviteiten.
Wim Groeneveld, 20-6-2013

Voor een goed dinner zijn we naar de ALTE MUHLE uitgeweken.

Dat 550 mtr lopen // 2,5 km met auto, maar daar hebben we heerlijk gegeten.

Marien Jan, 16-3-2013
mooie omgeving om te wandelen, rechtover het hotel ligt het vulkaaneifel therme met sauna en thermenale baden

Alex, 20-2-2013
Visit the Glaubersalztherme!
resonance, 31-10-2012

Ijs en gebak eten in het straatje even verderop. Eigenaar bedenkt zelf de lekkerste taarten.

Eten in het restaurant van het hotel: neem de Chateau Briand, duur maar o zo lekker! Zelden zo heerlijk gegeten, en we zijn wel wat gewend eigenlijk. Laat je adviseren over de wijn. De hoofdkelner weet er echt wat vanaf.

Haal bij de VVV een kaart om te wandelen voor € 1,00. Perfecte routes en mooie wandelingen.

resonance, 31-10-2012
Wijn kopen langs de Moezel, overal in de kleine plaatsjes verkoop van goede wijn tegen een leuke prijs in blanco dozen.

Anita Frijns, 12-10-2012
Geniet van een heerlijke schnitzel even verderop in de straat bij het Schnitzelhaus en ga wandelen bij Marienburg, even voorbij Alf!
nienkelingbeek, 22-1-2012
Saunaresort 20 meter lopen!