Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen

Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen in het Nederlands

aardig hotel, maar vieze kamer

eric, 15-6-2016

de kamer was vies, gordijnen te smal. ontbijt was in orde. personeel vriendelijk.

Super conge

Cuvelier Luc, 6-2-2016

Danke danke danke, Super.

Kamers uitstekend, personeel heel vriendelijk

Eten super

Rustige omgeving

Eenmalig

Jolanda, 28-12-2015

Weinig parkeergelegenheid op korte afstand.. We moesten 10 minuten lopen met onze koffer voor we in het hotel waren.

Kamers zijn vreselijk gehorig. Je hoort alles wat je buren zeggen (en doen) Bedden slapen voor geen meter. Matrassen keihard en het kussen zakte je zover in weg dat je alsnog op het matras lag met je hoofd.

Ontbijtbuffet staat in een hele kleine ruimte, en duurde heel lang voordat er wat aangevuld wordt.

Diner a la card heel weinig keuze, maar dat kwam, werd ons verteld, doordat we tussen kerst en oud&nieuw daar waren en het daardoor rustiger was. Het eten smaakte wel, maar was heel gewoontjes.

Handdoeken werden 1x in de 2 dagen verschoont. (2 grote handdoeken & 2 kleine handdoeken)

Goed verblijf, wel geen luxueus hotel.

Patrick, 15-12-2015

Goed voor een korte vakantie, om te wandelen en een bezoekje aan het kuuroord.

Waardeloos hotel zonder enige Luxe!

R. De Baar, 3-8-2015

Dit is een slecht hotel. oud en vies, kamers hebben muren van karton zo gehorig is het slechte bedden met een afmeting voor een kind, waardeloze badkamer, stinkt er van de muffigheid. receptie ipas om 0800 uur open, savonds dicht om 2000 uur! Licht uit, voordeur dichtt Ontbijt redelijk maar staat in een kleine rommelige bijruimte waar je je kont niet kan keren. Parkeren? betaald een paar honderd meter verderop gaan proberen, dus lekker relaxed aankomen, vergeet het maar. allemaal zeer ongemakkelijk en ver beneden het niveau wat wordt uitgestraald op fotos. Het enige waar ze daar mee bezig zijn is proberen tegen belachelijk hoge prijzen wat wellness achtige activiteiten je strot in te duwen. Heeft niets maar dan ook niets van doen met een onltspannen weekend. Al met al een waardeloos hotel. En we zijn toch echt al in vele delen van de wereld geweest maar dit is zeker voor Duitse begrippen en de prijs geheel af te raden,

Zwembad op site niet in het hotel!

Jelse, 5-7-2015

Wij zijn een beetje misleid door de foto's op de site. Wij verwachtte een geweldig zwembad maar deze bleek niet tot het hotel te behoren. De betreffende foto behoort tot de wellnes gelegen in het dorpje. Deze bleek deze week ook nog eens gesloten te zijn. Toen wij er naar vroegen of dit bekend was antwoorde de receptionist dat het ook voor hen en volkomen verrasing was dat deze week de wellnes dicht was. Uit een folder van de betreffende wellnes stond deze sluiting echter al genoemd in de brochure van 2015. Niet netjes dus.

Goed te doen.

R.v.S., 22-5-2014

Wij gebruikte het parkhotel om de ontbijten en 1x een 3 gangen diner welke in het aangegane arragement inclusief was.

Het ontbijt is prima echt duits, ook over het eten waren wij zeer tevreden.

Dag daarna ala card gegeten dat viel tegen de helft van de diners op de kaart waren niet voorhanden want er was maar 1 kok aanwezig, dus werd het meer een keuze diner.

Al met al best tevreden.

nooit meer

h.sackers, 28-4-2014

arrangement van 3 nachten met ontbijt en 1x diner.

Ontbijt was zeer matig, veel te kleine ruimte waar buffet ontbijt was opgesteld. Diner was helemaal een aanfluiting. Volgens mij was het een stuk varkens hals steak wat we op het bord hadden liggen, 80% vet met veel vleeskruiden er op om er toch nog iets smaak aan te geven. Stukje geproefd maar ook weer snel uit de mond genomen. Ik zou het mijn hond nog niet voeren. Toen bediening vroeg of het gemaakt had en ik nee zij, gingen zij hier totaal niet op in. Spijtig.

Fantastische plek voor een rustig oud en nieuw

is moerland, 9-1-2014

We hebben een fijne overnachting gehad met oud en nieuw met onze hond (bijna geen vuurwerk ). In het hotel was alles prima verzorgd (sylvesterbuffet, brunch, kamers etc.) . Omgeving is heel mooi (bergachtig) en in Bad Bertrich is een park waar je de hond kunt uitlaten.

Leuke uitvalbasis voor de omgeving

Ineke, 29-12-2013

Drie nachten in het hotel door gebracht. Bij aankomst konden we kiezen uit een kleine kamer in het hotel of een grotere kamer in de aangrenzende staat. We kozen de grote kamer, die was ruim en had een grote doucheruimte. Alles zag er schoon uit. Het hotel heeft een mooi terras aan de tuinkant waar je drinken kom bestellen. Vreemd genoeg moest je voor wat te eten aan de voorkant wezen op dat moment lang niet zo’n mooie plek. Het ontbijt was prima en het personeel zeer vriendelijk als ze aanwezig waren. Op het terras moesten we ze soms zoeken. Vanuit deze plek kun je de omgeving prima bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen in Bad Bertrich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Am Kurfürstlichen Schlösschen scoort een 6.93 uit 10 op basis van 37 reviews.