Hotel Lindental Motorhotel

42 reviews over Hotel Lindental Motorhotel in het Nederlands

Supergezellig Motorhotel!!

Gerard Brouwer
31-8-2018

Gezellig motorhotel. Bij Adri en Faby voel je je meteen thuis. Na een dag motorrijden en het nuttigen van wat drankjes op het terras, kun je aan tafel schuiven voor een heerlijke maaltijd. Ideaal!! Goed ontbijt, heerlijke bedden en douche. En tevens kun je de motor veilig parkeren. En dit alles in een prachtige omgeving. Nogmaals dank voor de 5 gezellige dagen!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Gerard martens
23-8-2018

Deze mensen Fabi & Adrie hebben alles voor hun gasten over.Wij hebben heel veel respect hoe ze ons geholpen hebben toen mijn partner opgenomen moest worden met een enkelbreuk.Kwamen ze op visite Adrie hielp om een juiste oplossing te vinden om naar Nederland te komen.Dank voor jullie steun .verder is alles top het eten de gezellige sfeer gewoon thuis zijn

Gereisd met partner in augustus 2018

Klaske martens
23-8-2018

Alles was goed goede bedden

Gereisd met partner in augustus 2018

Een prima motorhotel met veel gastvrijheid

Kees, Jan en Pieter
5-11-2017

Super klantgerichte uitbaters Faby en Adrie. Prima kamers met alles wat je nodig hebt aan privacy en nachtrust. Gezellige lounge en terras. Prachtige tochten die door Adrie werden ingeladen in onze GPS. Heerlijk diner en fantastische Weisen. De omgeving is werkelijk magnefiek voor een motorrijder.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet aan te raden

Xander van Beekum
25-9-2017

Mooi hotel in een mooie omgeving in een dal in de Eiffel. Prima parkeren voor zowel motor als auto. Je moet echter niet rekenen op enige vorm van fatsoenlijke bediening. Indien je om 23 uur aankomt en om 23:45r uur uitgepakt een biertje besteld in het restaurant, wordt je om exact 24:00 uur eruit gezet. Sluitingstijd. Oh ja, geen alcohol op de kamer, dus biertje achter laten. Verder weinig coöperatief en het lijkt alsof met het roken voor het hotel van zichzelf belangrijker vindt dan een klant helpen. Bij afwijkende vraag wordt direct verwezen naar de algemene voorwaarden en had je kunnen lezen op de site. Gewoon niet vriendelijk..... Mocht je naar de Eiffel afreizen, dan zijn er veel.....heel veel.....leukere, toegankelijkere maar vooral vriendelijkere hotels te vinden.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldige mtorhotel

Klaske martens
9-8-2017

Als je een fijn en vriendelijk motorhotel zoekt is het hier thuiskomen.Geweldige gastheer/vrouw met hart voor de zaak en hun gasten.De Gastvrouw kookt met liefde voor de gasten en komt echt aan haar gasten toegemoet waar ze kan. Echt voor ons thuiskomen en een heel fijn verblijf .

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon helemaal top!

Roel van Veen
22-6-2017

Nette kamers, zeer vriendelijke gastheer en dame, prima eten en geen moment zonder drankje gezeten. Ook de prijzen zijn erg vriendelijk. De directe en wijde omgeving leent zich bij uitstek voor het betere bochtenwerk op de motor, maar ook tijdens een relaxte wandeling valt er genoeg te zien en genieten. Een absolute aanrader!

Topaccomadatie voor motorrrijders

Eric
21-6-2017

Gastvrij pension, goed eten wat de pot schaft ( uitzondering hier op te maken in overleg) , nette schone kamers, motoren in garage. Zondag genieten deze hartelijke mensen van hun rust , ander eetgelegenheid op loopafstand. Goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische accommodatie!

Passie
9-6-2017

Motorhotel Eifel Lindental. Word door twee heel hard werkende mensen gerund. Wat een service en wat een liefde stoppen hun in dit knusse hotel. Bij kindvriendelijkheid heb ik wat lager ingezet.. puur omdat je hier voornamelijk motorrijders zal zien. Wil dus niet zeggen dat ze niet vriendelijk zijn voor kinderen. Het eten is vers een heerlijk... wel eet je hier wat de pot schaft! Was voor ons ook nieuw maar uitstekend bevallen. Ideale uitvalbasis voor hele mooie tourtochten door de prachtige omgeving... Eigenaar helpt je zo aan een van de vele routes. Wat een gastvrijheid en wat een toppers!

Super motorhotel - Pension

Gerard van Eeten
6-6-2017

Een heerlijk lang Pinksterweekend gehad in Pension Lindental. Gastvrouw en gastheer Faby en Adrie zorgen voor een fijn verblijf met heerlijk eten en een prima ontbijt. Het is er gezellig en sfeervol. De kamer was netjes met goed sanitair en prima bedden , we hebben heerlijk geslapen. De omgeving is prachtig, ook wandelaars komen hier aan hun trekken en vinden in Lindental ook zonder motor een fijn pension. Een aanrader, wij komen er graag weer.

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindental Motorhotel in Bad Bertrich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindental Motorhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.