Hotel Haus Hohenzollern

8.1Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Bertrich (Moezel)

Op vakantie geweest naar Haus Hohenzollern?

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Hohenzollern voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Haus Hohenzollern

• 2018
    6Danielle21-08-2018

Niet erg gastvrij en matig ot slecht eten. Kamer o

Eten erg teleurstellend tot slecht. Saus vd schnitzel leek uit eenzakje. Even een drankje op t terras om 2130 viel niet in goede aarde omdat ze net de tafels hadden gedaan? Ook eten na 20.00 uur was niet gewenst. De eigenaren hadden er duidelijk geen zin in. Kamer op zolder was fijn en schoon. Hotel zelf beetje smoezelig. Moet veel aan opgeknapt. Ontbijtbuffet ook matig. Dorpje is weinig te beleven. Italiaan aan het eind vd straat was erg lekker en bedining vriendelijk. Mss goed voorbeeld van hoe het wel moet.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Marco H20-04-2018

We komen nog een keer terug

Vriendelijke eigenaren, lekker ontbijt, schone kamers, badkamer was wel klein maar dat was niet hinderlijk. Mooie rustige omgeving. Goed geschikt voor romantisch uitje of wandelingen of het bezoeken van de omgeving. Minder geschikt voor tieners /grote kinderen. In de avond uiteraard een lekkere schnitzel gegeten.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9B. Schuurman30-07-2017

Heerlijk verblijf bij zeer gastvrije eigenaren.

Hotel was heel netjes, nette kamers,zeer goed ontbijt. Eigenaren erg vriendelijk. Fijne plaats om even heerlijk tot rust te komen in de Thermen. Prachtige wandelroutes en mooie uitvalbasis naar bv Bernkastel of Trier.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Fam van Asten01-05-2017

Superkamer

We hebben met bon geboekt. Wel de upgrade comfortkamer gedaan. Was pas 1 jaar oud. Heel luxe afgewerkt en super om in te verblijven. Eten was echt heerlijk , ontbijt ruimschoots voldoende keuze. Avondeten mocht je voor 27 euro uitkiezen van de menukaart. Was zeker voldoende om lekker van te eten. We gaan echt terug, niet te vergeten om het thermaal bad te benoemen. Hier hebben we elke dag gebruik van gemaakt. heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Simon23-04-2017

Prima hotel met vriendelijk personeel

Heb in menig hotel geslapen met meer sterren waar het minder goed toeven is.

Aanbevelingswaardig hotel, ga zelf voor de 2e keer terug.

Alleen gereisd in september 2016

• 8loek kramer22-05-2016

heerlijk weekend

Het is daar super . mooie natuur . goed eten in het hotel .fijn wandelgebied .ps mooi hotel . goede bedden . goede service . ontbijt is prima .

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Edo en Helene de Vries05-05-2016

Prachtig plekje in een heerlijk rustige omgeving !

Fijne ontvangst , zalig geslapen en heerlijk gegeten!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Dimitri Visch17-04-2016

Rustig authentiek hotel

Gastvrij kleinschalig hotel met authentieke inrichting. Wij hadden een erkerkamer. De eigenaar en eigenaresse heten je van harte welkom bij binnenkomst. Perfect gelegen in rustige straat. Diner en ontbijt zijn meer dan prima. Het thermenbad is een hoogtepunt.

Gereisd met partner in april 2016

• 4Angelie09-11-2015

nooit meer

Na een rit van 3 uur moesten we aanbellen omdat het gesloten was, wij werden ipv zoals beloofd door de Nederlandse eigenaresse ontvangen door de 2 jonge kinderen, er waren niet veel gasten maar de eigenaars zijn ons niet een keer komen begroeten, sterker nog er kon nog geen hallo vanaf als we ze zagen. Op de kamer stond niet zoals beloofd een flatscreen tv maar een oubollig tv'tje, het welkomsdrankje kregen we tijdens het avondeten dus niet eten in het hotel dan ook geen welkomsdrankje, bij het uitchecken werd alleen duits gesproken terwijl ik in het nederlands sprak tegen de nederlandse eigenaresse, er werd nieteens gevraagd hoe wij het verblijf ervaren hadden, wij vonden het hele onvriendelijke eigenaren, wel een compliment voor de dame in het restaurant, ik weet niet of het komt omdat wij er (goedkoper) via de veiling zaten dat ze zo onvriendelijk waren maar wij gaan nooit meer terug

Gereisd met partner in november 2015

• 5Irene van de Rijt21-10-2015

Nooit meer

Omdat de eigenaresse het druk had om in het restaurant borden uit te serveren en wij tussendoor moesten inchecken vonden wij haar niet echt vriendelijk te noemen. Nog nooit zoveel spinnenwebben aan 1 lamp gezien, rest was heel stoffig, badkamer vies haren op de grond en wastafel en er lagen nog spullen en een reisroute van mensen voor ons waaruit we konden opmaken dat die 12 dagen voor ons er waren.

Gereisd met partner in oktober 2015

Hotel Haus Hohenzollern info