Hotel Haus Hohenzollern

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Haus Hohenzollern
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Hohenzollern voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Haus Hohenzollern in het Nederlands

Niet erg gastvrij en matig ot slecht eten. Kamer o

Danielle
21-8-2018

Eten erg teleurstellend tot slecht. Saus vd schnitzel leek uit eenzakje. Even een drankje op t terras om 2130 viel niet in goede aarde omdat ze net de tafels hadden gedaan? Ook eten na 20.00 uur was niet gewenst. De eigenaren hadden er duidelijk geen zin in. Kamer op zolder was fijn en schoon. Hotel zelf beetje smoezelig. Moet veel aan opgeknapt. Ontbijtbuffet ook matig. Dorpje is weinig te beleven. Italiaan aan het eind vd straat was erg lekker en bedining vriendelijk. Mss goed voorbeeld van hoe het wel moet.

We komen nog een keer terug

Marco H
20-4-2018

Vriendelijke eigenaren, lekker ontbijt, schone kamers, badkamer was wel klein maar dat was niet hinderlijk. Mooie rustige omgeving. Goed geschikt voor romantisch uitje of wandelingen of het bezoeken van de omgeving. Minder geschikt voor tieners /grote kinderen. In de avond uiteraard een lekkere schnitzel gegeten.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf bij zeer gastvrije eigenaren.

B. Schuurman
30-7-2017

Hotel was heel netjes, nette kamers,zeer goed ontbijt. Eigenaren erg vriendelijk. Fijne plaats om even heerlijk tot rust te komen in de Thermen. Prachtige wandelroutes en mooie uitvalbasis naar bv Bernkastel of Trier.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superkamer

Fam van Asten
1-5-2017

We hebben met bon geboekt. Wel de upgrade comfortkamer gedaan. Was pas 1 jaar oud. Heel luxe afgewerkt en super om in te verblijven. Eten was echt heerlijk , ontbijt ruimschoots voldoende keuze. Avondeten mocht je voor 27 euro uitkiezen van de menukaart. Was zeker voldoende om lekker van te eten. We gaan echt terug, niet te vergeten om het thermaal bad te benoemen. Hier hebben we elke dag gebruik van gemaakt. heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met vriendelijk personeel

Simon
23-4-2017

Heb in menig hotel geslapen met meer sterren waar het minder goed toeven is.

Aanbevelingswaardig hotel, ga zelf voor de 2e keer terug.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

heerlijk weekend

loek kramer
22-5-2016

Het is daar super . mooie natuur . goed eten in het hotel .fijn wandelgebied .ps mooi hotel . goede bedden . goede service . ontbijt is prima .

Prachtig plekje in een heerlijk rustige omgeving !

Edo en Helene de Vries
5-5-2016

Fijne ontvangst , zalig geslapen en heerlijk gegeten!

Gereisd Met partner in mei 2016

Rustig authentiek hotel

Dimitri Visch
17-4-2016

Gastvrij kleinschalig hotel met authentieke inrichting. Wij hadden een erkerkamer. De eigenaar en eigenaresse heten je van harte welkom bij binnenkomst. Perfect gelegen in rustige straat. Diner en ontbijt zijn meer dan prima. Het thermenbad is een hoogtepunt.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Angelie
9-11-2015

Na een rit van 3 uur moesten we aanbellen omdat het gesloten was, wij werden ipv zoals beloofd door de Nederlandse eigenaresse ontvangen door de 2 jonge kinderen, er waren niet veel gasten maar de eigenaars zijn ons niet een keer komen begroeten, sterker nog er kon nog geen hallo vanaf als we ze zagen. Op de kamer stond niet zoals beloofd een flatscreen tv maar een oubollig tv'tje, het welkomsdrankje kregen we tijdens het avondeten dus niet eten in het hotel dan ook geen welkomsdrankje, bij het uitchecken werd alleen duits gesproken terwijl ik in het nederlands sprak tegen de nederlandse eigenaresse, er werd nieteens gevraagd hoe wij het verblijf ervaren hadden, wij vonden het hele onvriendelijke eigenaren, wel een compliment voor de dame in het restaurant, ik weet niet of het komt omdat wij er (goedkoper) via de veiling zaten dat ze zo onvriendelijk waren maar wij gaan nooit meer terug

Gereisd Met partner in november 2015

Nooit meer

Irene van de Rijt
21-10-2015

Omdat de eigenaresse het druk had om in het restaurant borden uit te serveren en wij tussendoor moesten inchecken vonden wij haar niet echt vriendelijk te noemen. Nog nooit zoveel spinnenwebben aan 1 lamp gezien, rest was heel stoffig, badkamer vies haren op de grond en wastafel en er lagen nog spullen en een reisroute van mensen voor ons waaruit we konden opmaken dat die 12 dagen voor ons er waren.

Gereisd Met partner in oktober 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Hohenzollern in Bad Bertrich (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Hohenzollern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.