Hotel Gezondheidshotel Haus Diana

7.2Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Bertrich (Moezel)

Op vakantie geweest naar Gezondheidshotel Haus Diana?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Gezondheidshotel Haus Diana voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Gezondheidshotel Haus Diana

• 6ellen11-04-2012

vooral veel kurende bejaarden

is onderdeel van ziekenhuis dus erg stil en proper

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8marten109-10-2011

Heel verrassen "medisch hotel"

Hoort bij een gezondheidskliniek in het kuuroord. Heel verrassend in 1e instantie. Maar geweldige (ruime) kamers met aparte zitkamer. Ligt erg rustig en alles superschoon (met als enige minpunt de enigzins aanwezige "ziekenhuislucht".

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8de romme19-07-2011

Oudbollig maar alles goed geregeld en zeer schoon

Wij zijn hier pas geweest en ik kan je vertellen dat we helemaal uitgerust zijn. Als je niet van rust houdt moet je hier dus niet heengaan. maar wij met 2 kleine kinderen van 3 en 5 hebben het erg naar ons zin gehad.Oorspronkelijk is het een onderdeel van de medunaklinik. Er zijn heeeeeel veeeeeel bejaarden mensen dus al s je daar niet tegen kunt moet je hier ook zeker niet heengaan. Onze kids hadden het enorm naar hun zin met al die opa's en oma's....De kamer was netjes ..de juniorsuite was lekker voor ons we konden zo nog even iets drinken op de kamer zonder de kinderen te storen. Het leuke is dat er ongeveer 3 minuten lopen vanaf het hotel een openluchtzwembad is ...ook erg goedkoop. ..met een idylische ligging...tussen de bergen. Verder ook een binnenzwembad eigenlijk bedoeld voor therapieklein maar wel erg lekker om zo je hotelkamer uit telopen met de lift naar beneden en je kon erin ...ehm lopen..hahaha. Het wordt natuurlijk niet gewaardeerd als je een bommetje maakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Sjra Mo04-02-2008

Dit is een 3 sterren hotel en niet meer. Het is zichtbaar verouderd en dat is vooral te zien aan de badkamers waar de laatste 25 jaar niets aan is veranderd. Zelf zeep en shampoo meenemen. Het hotel wordt vooral bezocht door oudere mensen die voor een kuur komen.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Sjra Mo04-02-2008