Hotel Classic Bad Bertrich

7.2Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Bad Bertrich (Moezel)

7.2Goed

18 reviews over Hotel Classic Bad Bertrich

• 2019
    7Remco27-04-2019

Redelijk goed voor de prijs

Redelijk goed hotel met mooie ruime kamer en een balzaal van een badkamer. Ontbijten en eten is aan de overkant in het Parkhotel. Ontbijt was goed de warme maaltijd liet duidelijk te wensen over. De ober deed zijn best maar moest alles alleen doen en een zaal vol mensen. Hij moest soms echt rennen. Helaas na 21.15 uur was alles gesloten. Terwijl we in de bar zaten te kaarten ging iedereen weg en konden we niets meer krijgen. Alle deuren waren open, iedereen kon zo naar binnen. Er werd niets afgesloten. Dat was ook aan de overkant in ons Classic hotel ook de buiten deuren open en niemand aanwezig. Vreemd, gaf geen veilig gevoel.

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

7Nicole07-01-2016

we hebben het prima gehad

In de voorjaarsvakantie 3 nachten naar Classic hotel in bad bertrich, nette maar kleine kamer, er stond geen bed voor onze zoon van (toen) 7 jaar, naar de receptie aan de overkant en er kwam iemand een bed neerzetten, dat werd en baby bedje ?? waar we geen genoegen mee namen daar stop je toch geen jongen van 7 jaar meer in! uiteindelijk een opklapbed maar dat werd toch wel erg krapjes in de kleine kamer die we hadden gekregen., dat was dus een beetje kamperen voor ons.Het plaatsje is vreselijk, vergane glorie, en voornamelijk bejaarden.dat zoiets nog bestaat, we hebben er in elk geval een hoop lol om gehad! We zijn naar de thermen geweest wat leuk was.Ontbijt aan de overkant, netjes en 1 avond gegeten, goed.Verder is er in de omgeving qua eten voldoende.Mooie gezellige omgeving waar we veel op pad zijn geweest naar plaatjes zoals bv bernkastel kuez. Al met al een paar lekkere ontspannen dagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8M.Bruijn22-12-2015

erg goed

in de avond alles gesloten

Gereisd met partner in september 2015

• 8Wendy05-09-2015

Ontzettend fijn!!!

Heel fijn hotel. Goede kamer en netjes ingericht. Mooie ligging dichtbij de thermen. Enigste wat jammer is dat het ontbijt bij het park hotel is. En dat er verder niemand aanwezig is in het hotel aan personeel. Maar dat heeft mijn vakantie niet minder fijn gemaakt.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Elly Verhoeven11-06-2015

Vier heerlijke rustige dagen gehad!

Het hotel was een beetje moeilijk te vinden omdat het in voetgangersgebied ligt. Uiteindelijk gevonden en vriendelijk geholpen door de nederlandse eigenaar. Het hotel ligt schuin tegenover het Parkhotel waar je kunt ontbijten. De kamers zijn netjes ingericht en goed schoon. Goede boxspringbedden. De kamer werd om de 2 dagen opgeruimd en dan werden ook de handdoeken verwisseld. Het was in de kamer 's-morgens en 's-avonds heerlijk rustig. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd constant bijgevuld. Het personeel was allemaal zeer vriendelijk. Het diner wat wij bij ons arrangement hadden was heerlijk: lekkere soep, friet, schnitzel, groenten en een lekker toetje. Het dorp straalt alle rust uit. Ik zou het iedereen die van rust houdt aanraden om er eens een keer naar toe te gaan. Het is alleen jammer dat je voortaan € 7,-- per dag moet betalen voor de parkeergarage. Al met al vier fijne dagen gehad. Dank je wel aan al het personeel van het Parkhotel!

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Henny Bijsma22-04-2015

Rustige ligging in klein dorp

De kamers zijn prima, het ontbijt in het parkhotel is ook goed. Het 3 gangendiner wat in ons arrangement zat was matig. Het was weinig en het hoofdgerecht van stukje varkensvlees met uien, gekookte prei en papgekookte rijst viel ons tegen. We hebben een rondwandeling vanuit het dorp gelopen van 18 km waarbij we bordjes met een burcht erop moesten volgen. De omgeving is mooi maar de route was erg slecht aangegeven.De volgende dag hebben we een rondwandeling langs de moezel gelopen, deze tocht was prachtig en goed aangegeven. De in ons arrangement beloofde fles wijn bij vertrek hebben wij niet ontvangen.

Gereisd met partner in april 2015

• 6John19-02-2015

Mwaaa!

Het dorp heb je binnen twee uur gezien. Wel kun je er lekker wandelen. De Terme vonden wij tegen vallen. Personeel is vriendelijk. Kamer is prima alleen de matrassen zijn zo slecht dat je s'ochtends rugpijn hebt.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8richard09-10-2014

leuk hotel alles te samen !

Toen we a la carte wilden eten was het het vlees van de goedkopere menu's niet meer in voorraad ! We moesten gewoon de veel duurdere menu's nemen !! Gewoon niet leuk als ze je verplichten iets anders te nemen ! De kamers waren wel ruim en mooi !

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9H. Rutterkamp30-08-2014

Fijn en schoon hotel en op goede locatie

We hebben een paar dagen verbleven in het Classic Hotel,geboekt via touroperator. Bijzonder rustig. Goed schoon, degelijke kamer en grote badkamer. Ontbijt in tegenoverliggend Park Hotel, ook tip top in orde. Soms lees je wel eens dat mensen klagen over het ontbijt. Schaam je dan diep want alles is voldoende aanwezig. De aanbieding via touroperator was perfect.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8R.V.S.19-05-2014

Prima te doen.

Via touroperator een 4 daags arregement geboekt, Bad Bertrich is een kuroord en dat is ook te merken, over het algemeen 50+ en het krukkengehalte is ook hoog te noemen. Het kurbad vulkaneifeltherme met speciaal rotszoutwater (men zegt dat het geneeskrachtig is) is de enige bezienswaardigheid van Bad Bertrich. Verder is er weinig te beleven het classic hotel is onbemand men moet voor de receptie en ontbijt en diner naar het parkhotel aan de overkant. Het ontbijt is goed en uitgebreid ook het diner (onderdeel van het arregement) was prima en van goede kwaliteit. Alleen jammer toen wij een dag daarna ala cart gingen eten de helft van het aangeboden op de kaart er niet was. Al met al een prima hotel en de combinatie met het park hotel is uitstekend. Ondanks de mededeling op papier dat de handdoeken om de 2 dagen zouden worden verschoond gebeurde dat toch iedere dag. Wij hadden prima weer en hebben dan ook vanuit het hotel diverse bezienswaardigheden in de omgeving bezocht.

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel Classic Bad Bertrich info