Hotel Rhein Bacharach

Hotel Rhein Bacharach

Kleine hotelsWeer vandaag22°

We hebben een aantal aanbieders voor Rhein Bacharach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rhein Bacharach in het Nederlands

Leuk hotel voor een paar dagen

Gerda
4-8-2018

Oud maar net hotel in het dorp bacharach waar op zich weinig te beleven valt. Ontzettend lief en vriendeljk personeel

Halpension met uitgebreid ontbijt Diner bestond uit een menu.werd altijd gevraagd of het menu oke was ,zo niet dan werd het naar wens aangepast.echt wel iets aparter eten dan je in een duits hotel normaal krijgt voorgeschoteld. Hotel heeft slecht wifi en geen airco. Wij hadden het geluk 1 van de 2 kamers met airco te krijgen waarschijnlijk omdat we hierover van te voren gemaild hadden

Gereisd Met partner in augustus 2018

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKrant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhein Bacharach in Bacharach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhein Bacharach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.