We hebben een aantal aanbieders voor Bacharach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bacharach voor je op een rij gezet:

Reviews over Bacharach

Dit moet je gezien hebben.

Christienp
    19-9-2018

Heel verrassend stadje met diverse mooie uitzichtpunten. Veel leuke wandelpaden, elke keer is het weer spannend wat er om de hoek weer voor mooi uitzicht te zien is. Je loopt tussen de Riesling druiven, wat lager kun je langs de Rijn wandelen. Het is een typisch midden Duits stadje met leuke winkeltjes en lekkere restaurants.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt Duits stadje

Klaas
    7-9-2015

Dit stadje is aan de voorkant schitterend, maar je moet niet achter de façades kijken. Daar zie je heel veel achterstallig onderhoud. Heel veel restaurantjes waar men goed kan eten. Maar zoek geen grote winkels. Deze zijn er niet. Misschien is dat het grote voordeel.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schilderachtig, romantisch

Rinus
    5-4-2012

Oud stadje omgeven door een stadsmuur met vele torens, het stadje ligt op de plaats waar het Steegertal uitmond in het Rijndal. Boven het stadje verheft zich de burcht Stahleck, in het stadje kan men vele schitterende vakwerkhuizen, enkele stadspoorten en de ruïne van de 15e eeuwse Wernerkapel bewonderen. Bezienswaardig is ook de 13e eeuwse Evangelische Peterkirche

Gereisd Met partner in september 1991

Zeer druk bezocht door toeristen

folieske
    10-6-2011

Bacharach werd in 871 voor het eerst vermeld in een oorkonde. Bacharach dankt haar faam al van oudsher aan de wijnbouw en de wijnhandel. Reeds in de middeleeuwen was deze stad wereldbekend als hoofdplaats voor de wijnopslag aan de Middenrijn, de Nahe en de Rheingau. Ze was een van de bekendste wijnoorden. Bacharach is het toeristisch centrum van de agglomeratie. Middeleeuws stadsbeeld met oude versterkingen, burcht Stahleck , gotische Wernerkapel en de ruïne Stahlberg. Verdere bezienswaardigheden: Marktplein - Oude post - Ev kerk St. Peter - Tolhof met de ev kerk St. Nikolaus - De Munt van de Pfalz (vroegere munt) - De kantonkelder (nu het stadhuis) - Talrijke schilderachtige vakwerkhuizen in Bacharach en het stadsdeel Steeg - Ev kerk St. Anna in Steeg - Burchtruïne Stahlberg in Steeg - Romeinse weg in het district Kühlberg

Gereisd Met partner in mei 2011
Bacharach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 18 reviews