Hotel Comforthotel Birkenhof

Hotel Comforthotel Birkenhof
8,8

16 tips over Hotel Comforthotel Birkenhof

willy, 21-5-2015
Koop vooraf al topografische kaarten (wandelkaarten) van het gebied. (bv. bij Bol.com)
peter daemen, 11-4-2015
dit is een plek voor de nauurliefhebber, de wandelaar en/of de fietser/mountainbiker.
Freddy Colson, 7-4-2015
Voor een rustig, huiselijke en ontspannen hotel én omgeving: een aanrader met stip. Kamer 4 is de beste!

We hebben een aantal aanbieders voor Comforthotel Birkenhof voor je op een rij gezet:

willy, 12-11-2014
Koop online of in het vvv van Hachenburg een goede wandelkaart, dan zijn de wandelingen die je kunt doen, onuitputtelijke en allen de moeite waard
Janny & Willem, 5-8-2014
Henner maakt zo ruimte voor je vrij om je motor goed te stallen.
albert Wijnands, 30-9-2013
lekker zwembad wat je hier niet verwacht

Madelon, 11-8-2013
Trek erop uit met de fiets, of doe een van de wandelingen (folders op de kamer en bij receptie).
harrie&erna, 30-6-2013
neem geen bruidssuite als je die kamer krijgt toegewezen , maar kies voor een kamer in het hotel zelf
Grootjans Luc, 7-4-2013
Ik heb er nu 2X geweest en de goesting is er altijd groot om terug te keren omdat het daar een echte ontspanning is zonder lawaai, het is het proberen waard, wie een volksmens is zal daar zeker terug komen want men komt er andere volksmensen tegen en zelf zijn ze ook ijverige volksmensen, men kan er ook Belgisch bier verkrijgen voor de gasten die het graag lusten, proberen maar
Michel, 21-11-2012
Op ca. 20 km van het hotel ligt Freudenstadt., Een bezoek waard. Het oude centrum bestaat uit allemaal zwartwitte vakwerkhuizen/