Hotel Comforthotel Birkenhof

Hotel Comforthotel Birkenhof
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Comforthotel Birkenhof voor je op een rij gezet:

162 reviews over Hotel Comforthotel Birkenhof in het Nederlands

Wir kommen zuruck

Ivonne en willem Somers
24-9-2017

Het is een mooie hotel. Zeer gastvrij en service zeer goed. Kamers mooi en schoon. Ontbijt goed en avond eten zeer goed. Rustige omgeving. Personeel heel erg vriendelijk. We zijn van plan om nog terug te komen

Gr Willem en ivonne

fantastisch

willy mayke
2-9-2017

je word er goed onvangen vriendelijk eten is er goed en lekker prijs kwaliteit is goed ligging is beetje minder maar mooie natuur het wester wald is nog niet zo goed bekent in het toerisme toch een aanrader om er eens naar toe te gaan .Kamers zijn proper wel geen moderne kamers bedden zijn goed meer moet dat niet zijn

het was fantastiche

dirk decan
9-8-2017

alles was uitstekend een thuisgevoel

Zeer gemoedelijke sfeer.

Linda en Piet
22-7-2017

In alle rust kun je in de omgeving wandelen en fietsen.

De familiale sfeer in het hotel is een aanrader.

super ontspannend ; echt genieten

Willy Vangeel
29-6-2017

Het is een gezellig familiehotel, waar je warm wordt onthaald. Nette, ruime kamers, een uitgebreid ontbijt en een driegangendiner dat voor iedereen steevast om 18.30 wordt opgediend. Vegetarisch eten is geen probleem, eerder een aanrader. Ook een lunchpakket meenemen voor de middag als je er een hele dag op uit trekt in de weidse bossen rondom, is geen enkel probleem. Slapen doe je hier als een marmot, want het is onbeschrijflijk stil in het dorpje.

Supergezellig

Dirk Bergen
24-6-2017

Positief was zeker de gemoedelijke sfeer en de vriendelijkheid van management en personeel.

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een adresje om zeker te onthouden voor wandelingen en uitstapjes in de omgeving.

Het Westerwald was voor ons een ontdekking.

Geweldig

Marc Theunis
21-5-2017

Alles. Heel aangename sfeer in het hotel met zeer vriendelijk personeel en goed eten. Zowel het ontbijt als het avondeten. We gaan zeker nog eens terug naar hotel Birkenhof.

zalig, fantastisch !

celis laura
20-5-2017

heel gezellige vriendelijke ontvangst, rustig heel verzorgd, lekker eten ..een aanrader voor iedereen ..de wandelaar , geweldig mooie wandelingen te doen, goed bewegwijzerd maar ook dicht bij veel bezienswaardigheden zoals de abdij Marienstatte,klokkenmuseum v greifenstein, dillenburg ..en zo veel meer , echt zalig plaatsje !!

Jan van leeuwen
12-5-2017

Je wordt erg vriendelijk ontvangen.

De familie heeft ons die 4 dagen dat wij er waren een thuisgevoel gegeven.

Mooie kamer, elke morgen zwemmen

En alles net zo gewoon als thuis.

Het eten wordt door hun verzorgd en het is net als thuis.

Niks overdreven maar gewoon erg lekker.

Fijne tips gekregen en de koffie wordt met liefde gezet.

Niks met luxe te maken maar gewoon een fijn gevoel overgehouden dat we bij hen zijn geweest.

fantastisch

willy en mayke
26-4-2017

wij komen er al verschillende reden omdat het er rustig het eten is goed en lekker alles is er gewoon geen chi chi maar normaal en betaalbare vakantie meer moet het niet zijn kamers zijn netjes en de mooie natuur van het westerwald dat nog niet zo populair is in de sector zeker eens proberen een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comforthotel Birkenhof in Atzelgift, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comforthotel Birkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.