• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Andernach

Geweldig leuk en gezellig stadje

S.Smit, 22-2-2017
    Mooi historisch centrum met een gezellige sfeer en drukte, veel eetgelegenheden met veel terrasjes en bezienswaardigheden. Een prachtig aangelegde rijnpromenade. De geiser van Andernach is op zich wel leuk om te zien, maar spuit alleen "toevallig" als er weer een nieuwe ploeg toeristen is gearriveerd. De omgeving is prachtig met veel natuurschoon en steden als Bonn en Koblenz zijn gemakkelijk te bereiken. Wij hebben er in ieder geval genoten en zijn in oktober 2016 weer geweest .

Doen!

Gerard van der Leeuw, 11-8-2014

Andernach is zwaar de moeite waard. Het stadje heeft een mooi centrum net een aantal bezienswaardige kerken Er is een mooi museum.. Het is een zeer groene stad. Er s gelukkig een station, je bent er zo. Je kunt er lekker eten voor niet al te veel geld. Er zijn leuke winkels. In het stadhuis kun je, als de Rijn tenminste niet te hoog staat een synagoge bekijken. De ligging is mooi en in de omgeving is veel moois te zien. En natuurlijk is er de Rijn. Even varen en je kunt de hoogste koudwatergeizer van Europa bekijken. Ik ben er graag.

Graag nog even dit: Andernach is geen 'gezellig dorp', het is een van de oudste steden van Duitsland. En je hoeft er maar 1 minuut rond te lopen of je weet: een stad. Er zijn stadsmuren bewaard gebleven er is een indrukwekkend stadhuis, alles straalt hier stedelijkheid uit. Het is bovendien behoorlijk gooot, ik denk zeker iets als Deventer........

Mooi, gezellig stadje

Jean, 28-5-2014
    Voldoende cafés, restaurants, winkels ieder zijn gading is er te vinden.

Gezellig dorp

Aggie Hoen, 17-3-2014
    Voldoende café s en eetgelegenheden en voldoende variatie hierin. Leuke rondwandeling mogelijk en een trip naar de aanwezige geyser.

leuke plaats

mtm_berkers, 2-2-2014
    wij waren hier in september er was kermis en op zondag was er een grote markt door de stad heen. Diverse winkels en restaurants en bezienswaardigheden. tip: wanneer je met meerdere personen wilt gaan eten kun je het beste reserveren.
Andernach scoort een 8,2 uit 10, op basis van 16 reviews