Vakantiehuis Wieringa

Meer vakantiehuisinfo

10 reviews over Vakantiehuis Wieringa

• 9René van de Steeg01-08-2015

Super plek

Aan de our , heerlijk rustig , genieten daar!!!

• 9Berry en Maria Dortmans09-06-2013

Hele mooie omgeving aan De Our

Dit was voor ons een top locatie. In een prachtig wandelgebied kort bij Luxemburg. Het huisje is van alle gemakken voorzien, goede bedden en alles schoon. Het eten was heel goed en niet duur . Janneke en Jean Maria zijn heel erg vriendelijk.

• 7gerrit en joann10-08-2011

genieten doe je in Ammeldingen a/d Ourthe

Bij aankomst met onze trikes, hadden ze netjes een overdekte plek voor de trikes gecreeerd.Het huisje waar we in zaten was leuk, we keken op de rivier de Ourthe, erg mooi.Janneke en Jean-Marie zijn vriendelijke mensen, het personeel was ook vriendelijk.De uitvals wegen naar Luxemburg waren bijzonder mooi, soms wist je niet of het Duitsland of Luxemburg was.Er was bij ons een verkeerde berekening gemaakt, bij thuis komst heb ik via email contact met hun gezocht, en het wordt netjes opgelost,dat heet:een man een man..een woord een woord toch? Wie van natuur houdt,kan daar zijn/haar hart ophalen, wat is het daar prachtig, en genoeg te bekijken.

• 9J.H.van Rijswijk25-08-2010

lekker rustig

heel vriedelijke mensen goed ingerichten kamers erg schoonen een omgeving met vele leuke stadjes van een half uur tot een uur rijden in een mooie omgeving.

• 8L.J. Vree12-07-2010

Goed! Mooie kamers, uitstekend restaurant

Wij hebben inmiddels de derde vakantie geboekt voor deze accomodatie. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig, niks is hun teveel. Kamers netjes renoveert en goede standaard voorzieningen. Eten in restaurant goed en gevarieerd. Zelfs een lunch valt te regelen om mee te nemen.

• 8André10-08-2009

Gezellig vakantiehuis in prachtige omgeving

Prachtige omgeving vlakbij al het mooie van Luxemburg en de Eifel in Duitsland. Met aan de overkant van het vakantiehuis een ligweide aan een stromende beek en trampoline voor de kinderen. Aanrader het eifelpark in Gondorf mooi park met dieren en een geweldige gondelbaan en lekker rustig.

Met jonge kinderen

• 8jgm15-11-2008

heerlijk vakantie punt in rustige omgeving

lekker eten in het restaurant, ontspannen aan de our door te vissen, spelen in/op de speelweide. 's avonds nog evt een wijntje in de bar en lekekr genieten

Familie

• 9Jan04-08-2008

Logeren en genieten bij vrienden

We hebben voor de 7e keer genoten van de gastvrijheid en de geweldige maaltijden in Altes Zollhaus. Ideaal voor een gezinsvakantie maar ook voor een korter verblijf in 1 van de gastenkamers die ze sinds kort beschikbaar hebben. Het gezellige restaurant biedt een gevarieerde menukaart en meer dan waar voor je geld. (de Groningse Mosterdsoep van Janneke is een aanrader). De appartementen zijn zeer ruim en gemoderniseerd, met een eigen terras bij de Our. Voor de 2e keer hebben we een van de caravans bewoond (2 1/2 week), dit is ook ideaal, veel ruimte, eigen terras voor de deur waar je heerlijk in de zon kunt zitten, vast toilet en douchen kun je in de luxe toiletruimtes. Verder zijn ze voorzien van alle gemakken en luxe; goede bedden en meubilair in de voortent, sateliet-tv en radio. Ook voor de herfstvakantie is Altes Zollhaus een ideale bestemming; niet ver rijden en veel attracties en grotere steden in de omgeving (zwemparadijs in Bitburg o.a.)

Familie

• 7W. van Viegen17-06-2008

Eenvoudig maar zeer gezellig Ferienhaus. De omgeving is prachtig en zeer rustig. Je bent vlakbij Vianden en Echternach. Het terras in de tuin, het restaurant, het eten en de eigenaars zijn voortreffelijk. Prima uitvalbasis voor pittige fietstochten in de omgeving van de Eifel en Luxemburg. Wij hebben genoten. Namens Fietsvereniging Toertocht Veenendaal, Willem van Viegen

Met vrienden

• 8witjestreepje30-05-2006

heerlijk gezellig vakantie apartementen huis Gasten staan voorop en in alles proberen ze je te helpen. Je kunt er heerlijk eten en voor de kinderen is het er ideaal

Anders

0 tips over Vakantiehuis Wieringa