Appartement Altes Zollhaus

Gereisd Met partner in januari 2016

Goed voor één nacht

Marreke
9-11-2014

Appartement is naar "onze normen" nogal oudbollig. Restaurant staat vol tierlantijntjes, is nogal slordig zicht. Appartement was wel schoon en proper. Genoeg ruimte voor 4 personen en de houtkachel was heel gezellig. Het ontbijt was simpel maar ok. Yochurt, muesli, brood, pistolet, boter, confituur, kaas en wat vlees, koffie, thee en fruitsap. Je kunt er in het restaurant echt lekker eten, en helemaal niet zo duur. Dit hotelletje is rustig gelegen rechtover de 'our'. We zijn hier 1 nacht gebleven wat meer dan genoeg was voor ons want veel valt er niet te beleven. De gastvrouw hebben we spijtig ook niet echt als gastvrij ervaren... Misschien was dit slecht onze indruk?

Gereisd Met jonge kinderen in november 2014

Zeer rustige ligging

Alex
22-7-2014

Erg rustgevende ligging aan de rivier de our. Leuke inrichting, antieke stijl in het restaurant en terras.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Ligging 8,0

Prijs / kwaliteit 9,0

Inrichting 9,0

Hoeveelheid ruimte 8,0 Bekijk foto's

9-6-2013 Dit was voor ons een top locatie. In een prachtig wandelgebied kort bij Luxemburg. Het huisje is van alle gemakken voorzien, goede bedden en alles schoon. Het eten was heel goed en niet duur . Janneke en Jean Maria zijn heel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2013

Fijn appartement met voldoende ruimte.

josjejaasma
8-6-2013

Das Alte Zolhaus wordt gerund door een Groningse. Je kunt er dus gemakkelijk in het Nederlands terecht. De appartementen zijn ruim en goed geoutilleerd. Aan de our staan er zitjes voor de gasten van het appartement. Zo kun je heerlijk buiten zitten. In het restaurant een gut burgerliche kuche. Het geheel ligt wat buiten de bewoonde wereld maar slechts 6km van de stad Vianden. Prima onderkomen, prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Het Groningse karakter van de eigenaresse hebben we niet echt als gastvrij ervaren.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk appartement voor tochtjes in de omgeving

Jos
10-3-2012

Het appartement is goed en heeft een ruime woonkamer/eetkamer. Heeft twee slaapkamers waarvan 1 met een tweepersoonsbed en de andere slaapkamer staat een tweepersoonsbed en een stapelbed. Mooie badkamer en keuken. Alleen keukengerei was niet erg schoon. Beneden leuk cafeetje waar gegeten kan worden vraag wel of er geen besloten feest is want dan is avondeten niet mogelijk. Voor de rest een leuke uitvalbasis voor dagtochten in Duitsland en Luxemburg.

Gereisd Met partner in Fri Mar 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek op grens DE/LU, to alles dichtbij.

Marco
8-10-2010

Altes Zollhaus is een erg mooi gelegen op de grens Duitsland / Luxemburg. Het bevat een stuk of 4 of 5 appartementen. Wij waren met 4 volw. en een baby. Appartement was prima en ruim genoeg. Het geheel is goed verzorgd en netjes. Beneden is een erg gezellig klein café-tje met een sfeervol restaurant waar uitstekende maaltijden worden geserveerd en waar je een lekker biertje kunt drinken. Ook het terras is sfeervol gelegen aan het riviertje de Our. Ammeldingen a.d. Our is een prima uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten en mooie natuur. Ook mooie steden zijn dichtbij zoals Trier (DE), Luxembourg, Echternach, Vianden en Diekirch. Kortom, een prima plek om lekker uit te rusten en dagtochtjes te maken. De eigenaars zijn vriendelijk, deels NL en geven goede tips over wat er in de omgeving te doen is. Een aanrader dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Altes Zollhaus in Ammeldingen an der Our, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Altes Zollhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.