Appartement Zur Tulpe B&B appartement

Weer vandaag2°-2°
Appartement Zur Tulpe B&B appartement
9,2

111 reviews over Appartement Zur Tulpe B&B appartement in het Nederlands

Tweede keer voor ons. Het was weer top....

Annette van Barneveld,
10-9-2018

Claudia, de gastvrouw, heeft ons vreselijk verwend.

Gevulde koelkast bij aankomst, chocola, wijn, zelfgebakken apfelstrudel en niet te vergeten het ontbijt wat ze iedere ochtend neer komt leggen.

Claudia is erg behulpzaam, ze staat altijd voor je klaar.

Ook de omgeving is prachtig. In nog geen vier uur rijden ben je ineens in een heel andere wereld. "Zur Tulpe" is een aanrader.

Het is een machtig mooie plaats aan het schilpaddenstrand, je vaart ongeveer een half uur met een bootje van Dalyan naar zee, heel schoon en mooi, Dalyan is niet zo heel toeristisch, maar heel veel goede restaurantjes en 's avonds een gezellig uitgaans leven, met de bus sta je al met een uur in Mamaris, velen toeristen komen er al jaren en bovendien is Dalyan vrij goedkoop.

Prima plek.

Maarten van den Heuvel,
31-7-2018

Locatie en appartement prima. Rust, ruimte, ligging en luxe. Heerlijke airco. Minpuntje is gebrek aan WIFI in appartement. S avonds buiten zitten is ivm temperatuur en vele muggen een uitdaging.

Goed naar ons zin gehad.

Peter de Vos,
19-7-2018

Het is een ruim appartement met een grote zonnige tuin. De eigenaresse is zeer vriendelijk

Fantastisch, wij komen hier weer terug!

A. Van der meulen,
19-5-2018

Vandaag teruggekomen, 19 mei, en samen vol lof over Claudia en haar bed en breakfast Zur Tulpe.

Werkelijk van alle gemakken voorzien, een grote, fijne tuin met veel zon maar ook schaduw en vooral de rust die alles uitstraalt zullen wij nooit vergeten

Elke dag werden heerlijke broodjes bezorgd en zelfs voor de verjaardag van mijn partner had Claudia een overheerlijke apfelstrudel gebakken.

Voor eventuele kinderen is er veel speelgoed, spellen, dvd’s en speelgelegenheid buiten. De omgeving is uiteraard prachtig en kan Claudia je van alle informatie voorzien. Bij aankomst werden wij getrakteerd op diverse attenties. Kort samengevat, voor herhaling vatbaar en hebben wij hier een fantastische week doorgebracht. Complimenten aan de superlieve en attente gastvrouw Claudia.

Fantastische dagen gehad bij Claudia.

Liesbeth en Luc Verhage,
2-4-2018

We zijn hier van goede vrijdag tot 2e paasdag geweest met 5 personen.

Bij aankomst stond er een heerlijke apfelstrudel voor ons klaar, een flesje wijn, chocolade en snoep voor onze kleinzoon. Ook was de koelkast al heerlijk gevuld.

Wat een hartelijke ontvangst. Een prima restaurant was al eerder door Claudia voor ons gereserveerd.

Het huis bevat alles wat je nodig hebt voor je verblijf dat vinden wij zeer uitzonderlijk.

Claudia zorgt voor heerlijke broodjes en ook de vergeten boodschap nam ze voor ons mee.

Wat een gastvrouw, we raden Zur Tulpe aan iedereen aan.

buitengewoon

Annette van Barneveld,
12-10-2017

Het gebied rond de Moezel is prachtig.

De gastvrijheid van Claudia is heel bijzonder. Gevulde koelkast toe we arriveerden, iedere dag verse, lekkere broodjes, krantjes.

Vakantie in dit huis is echt een aanrader.

fijn maar vele restauarants in de buurt al geslote

irma en maarten,
21-9-2017

dat er al zoveel dicht was was vorig jaar in juni niet en vonden wij minder, je zou zeggen dat september toch nog goed bezocht was.

Geweldig

Dirk Anka sita shady en mitsy,
10-9-2017

Lieve claudia bedankt voor alles al was het maar kort helaas werd sita bij jullie heel erg ziek en moesten we nasr huis sita is inmiddels ingeslapen de honden hemel heeft er een mooi honden engeltje bij claudia nogmaals bedankt je bent een super vriendin en we houden contact groetjes van ons en de hondjes en spec nog van sita knuffel van ons

Wesley en sharona,
10-9-2017

Een geweldige gastvrouw.

Doet er alles aan om het je naar je zin te maken .

Iedere morgen een geweldig ontbijt verzorgt door claudia.

En ons zoontje van 1.5 jaar wordt ook absoluut niet vergeten door haar.

Ze is een geweldige en lieve gastvrouw.

Het huisje is van alle gemakken voorzien.

Ideaal om eens lkkr tot rust te komen.

Claudia bedankt voor de goede zorgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zur Tulpe B&B appartement in Altstrimmig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zur Tulpe B&B appartement zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.