Appartement Zur Tulpe B&B appartement

Appartement
Appartement Zur Tulpe B&B appartement
9,4

107 reviews over Appartement Zur Tulpe B&B appartement in het Nederlands

Fantastisch, wij komen hier weer terug!

A. Van der meulen
19-5-2018

Vandaag teruggekomen, 19 mei, en samen vol lof over Claudia en haar bed en breakfast Zur Tulpe.

Werkelijk van alle gemakken voorzien, een grote, fijne tuin met veel zon maar ook schaduw en vooral de rust die alles uitstraalt zullen wij nooit vergeten

Elke dag werden heerlijke broodjes bezorgd en zelfs voor de verjaardag van mijn partner had Claudia een overheerlijke apfelstrudel gebakken.

Voor eventuele kinderen is er veel speelgoed, spellen, dvd’s en speelgelegenheid buiten. De omgeving is uiteraard prachtig en kan Claudia je van alle informatie voorzien. Bij aankomst werden wij getrakteerd op diverse attenties. Kort samengevat, voor herhaling vatbaar en hebben wij hier een fantastische week doorgebracht. Complimenten aan de superlieve en attente gastvrouw Claudia.

Fantastische dagen gehad bij Claudia.

Liesbeth en Luc Verhage
2-4-2018

We zijn hier van goede vrijdag tot 2e paasdag geweest met 5 personen.

Bij aankomst stond er een heerlijke apfelstrudel voor ons klaar, een flesje wijn, chocolade en snoep voor onze kleinzoon. Ook was de koelkast al heerlijk gevuld.

Wat een hartelijke ontvangst. Een prima restaurant was al eerder door Claudia voor ons gereserveerd.

Het huis bevat alles wat je nodig hebt voor je verblijf dat vinden wij zeer uitzonderlijk.

Claudia zorgt voor heerlijke broodjes en ook de vergeten boodschap nam ze voor ons mee.

Wat een gastvrouw, we raden Zur Tulpe aan iedereen aan.

buitengewoon

Annette van Barneveld
12-10-2017

Het gebied rond de Moezel is prachtig.

De gastvrijheid van Claudia is heel bijzonder. Gevulde koelkast toe we arriveerden, iedere dag verse, lekkere broodjes, krantjes.

Vakantie in dit huis is echt een aanrader.

fijn maar vele restauarants in de buurt al geslote

irma en maarten
21-9-2017

dat er al zoveel dicht was was vorig jaar in juni niet en vonden wij minder, je zou zeggen dat september toch nog goed bezocht was.

Geweldig

Dirk Anka sita shady en mitsy
10-9-2017

Lieve claudia bedankt voor alles al was het maar kort helaas werd sita bij jullie heel erg ziek en moesten we nasr huis sita is inmiddels ingeslapen de honden hemel heeft er een mooi honden engeltje bij claudia nogmaals bedankt je bent een super vriendin en we houden contact groetjes van ons en de hondjes en spec nog van sita knuffel van ons

Wesley en sharona
10-9-2017

Een geweldige gastvrouw.

Doet er alles aan om het je naar je zin te maken .

Iedere morgen een geweldig ontbijt verzorgt door claudia.

En ons zoontje van 1.5 jaar wordt ook absoluut niet vergeten door haar.

Ze is een geweldige en lieve gastvrouw.

Het huisje is van alle gemakken voorzien.

Ideaal om eens lkkr tot rust te komen.

Claudia bedankt voor de goede zorgen.

Bed and Breakfast!

Ron en Rina Versteeg
29-8-2017

Grote woning, fijne tuin, heerlijk bed, goede internetverbinding. Erg attente gastvrouw. Iedere morgen rook de gang naar verse broodjes die de gastvrouw daar voor ons neerlegde. Ook verwend met andere attenties oa broodbeleg, toetjes, een krant, wat lekkers voor bij de koffie. Ook worden iedere dag de vuilniszakken verschoond. Het is dus idd meer een B en B dan een prive-vakantiewoning. Mooie omgeving. Fijne plek om tot rust te komen.

Fantastisch appartement

Bas, Magteld & Leon + Benji
10-8-2017

Appartement Zur Tulpe in Altstrimmig, Rijnland-Pallts in Duitsland, is een fantastische ervaring geweest voor ons.

Het is ontzettend ruim van opzet. De eigenaresse Claudia stond ons bij aankomst al op te wachten om ons van harte welkom te heten. Gedurende ons hele verblijf heeft zij ons voorzien van lekkere verse broodjes bij het ontbijt en af en toe extra lekkernijen, zoals eigen gebakken appelstruddel of goulash-soep. Zelfs aan ons hondje dacht ze. Hij kreeg van haar lekkere hondenbrokjes.

De omgeving is prachtig met bergen, dorpjes en natuurlijk ook niet te vergeten: de Moezel!

Helaas hadden we niet zulk mooi weer als wij gehoopt hadden, maar dat mocht de pret niet drukken.

Al met al hebben we twee geweldige weken vakantie gehad 😊

Wij hopen hier zeker nog een keer terug te komen!!!

Voor herhaling vatbaar in een woord geweldig

Durk en Annie de Haan
30-6-2017

Een hele lieve gastvrouw. Alles aanwezig en vooral de attenties niet te vergeten

Fantastische gastvrouw

M. Grobbink
23-6-2017

We hebben een leuke week gehad bij Claudia - Zur Tulpe. Wat een fantastische gastvrouw, ze denkt aan alles en doet er ook alles aan om je verblijf plezierig te maken. Voor ons zoontje (14 maanden) heeft ze een zwembadje in huis gehaald, omdat het zo warm zou worden. Bij aankomst werden we verwend met een goed gevulde koelkast en heerlijke chocolade. Zo lief!

Het huisje zelf is netjes en verzorgd. Dagelijks worden de prullenbakken geleegd en de gebruikte handdoeken vervangen. Tegenover het huisje staat een riante speeltuin waar ons zoontje veel heeft gespeeld, ook in de gezellige tuin zijn voldoende zon- en schaduwplekken. Er is veel privacy.

Tips voor gezinnen met een dreumes: Cochem is een erg leuk stadje waar vanalles te doen is, Beilstein is ook erg mooi en idyllisch, maar wel rustig. Het Moselbad in Cochem was een groot succes, het binnenbad (Kinderland) is helemaal ingericht op jonge kinderen. Ook Dschungeldorf in Simmern is een speelparadijs voor kinderen van alle leeftijden.

In Altstrimmig zelf is niet heel veel te doen, dus houd er rekening mee dat je voor elke activiteit de auto moet pakken. Tenzij je een fanatiek fietser bent en het leuk vindt om in de bergen te fietsen ;-)

We hebben het erg leuk gehad. Claudia, nogmaals bedankt voor alles. We wish you all the best.

Lieve groetjes van ons

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zur Tulpe B&B appartement in Altstrimmig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zur Tulpe B&B appartement zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zur Tulpe B&B appartement scoort een 9.39 uit 10 op basis van 108 reviews.