Hotel Zur Post

Hotel Zur Post
8,2

72 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Hotel is top

Voorzijde is er veel lawaai je kunt de raam niet openzetten.

Als je slechte slaper bent kamer vragen aan de achterkant

Regina
10-5-2018

Het eten is echt fantastisch

Goed hotel, eten redelijk tot goed

henk zandstra
3-5-2018

goed hotel. echter wij sliepen aan de overkant van het hotel. Wel goed, maar dat verwacht je toch niet.

ook lastig met sauna en zwenbad.

Helaas nooit meer.

Leny Frijns
26-4-2018

Het is in principe een goed hotel. Er waren 2 bus gezelschappen en dat is niet prettig. Ze gaan met zijn allen tegelijk naar het buffet en dan wordt het al snel voor de overige gasten niet meer leuk. Ik zal dus nooit meer voor dit hotel kiezen. Onze kamer 118 had een balkon (niet echt een balkon maar een plat dak) maar op het balkon kwam wel de brandtrap uit die nooit werd afgesloten zodat wij nooit een raam of deur open konden laten.

Een warme ontvangst, mooie kamer, prima eten. Komen hier vast nog een keer weer terug.

Goede ligging, vriendelijk personeel, redelijk goed eten, inrichting van hotel is verouderd, bedden redelijk comfortabel (plastic hoes om matras), geen zitjes om in de avonduren te vertoeven, kamers zijn gehorig.

het was een fantasties weekend,

pierre en tonny van meijl
22-3-2018

mooi verzorgd arr.4 gangen diner uitgebreid ontbijt wandeltocht met rustpauze beker wijn of water bij terugkomst maaltijdsoep s avonds koud en warm buffet met dansmuziek prima 3 pers duits stemming orkest al bij al een 9 verdient.

Fantastisch weekend genoten met buren en kennissen

Piet Smolenaers
21-3-2018

Goed verzorgd hotel met leuke ruimen kamers.

Na afloop de rekening betalen ( die best meevalt)

Weer genieten.

Martens
21-3-2018

Het was weer een supergezellig weekend in Hotel zur post. Uitstekend drie gangen menu en warm en koud buffet. Het was heerlijk en zeer goed verzorgd. proficiat voor Petra en haar team van het hotel.

na lange tijd weer een weekje vakantie

Gerrit
1-2-2018

alles naar tevredenheid. Sommige mensen kwamen wel altijd te laat bij de bus

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Altenahr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 8.23 uit 10 op basis van 93 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: