Hotel Zur Post

Hotel Zur Post
8,3

75 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Goed hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

Familie de Zeeuw
15-8-2018

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, mooi hotel, ruime kamers, heerlijk ontbijtbuffet en prima dinerbuffet. Het enige kleine minpuntje is het beperkte dessert aanbod. Het diner is vanaf 18.00 uur maar rond 19.00 uur is het dessertbuffet praktisch leeg.

We hebben kunnen genieten omdat alles in die 5 dagen aan onze wensen voldeed.

Een uitstekend hotel

9-7-2018

Een uitstekend hotel. Personeel zeer vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteit : zeer goed. Een aanrader.

Hotel is top

Voorzijde is er veel lawaai je kunt de raam niet openzetten.

Als je slechte slaper bent kamer vragen aan de achterkant

Regina
10-5-2018

Het eten is echt fantastisch

Goed hotel, eten redelijk tot goed

henk zandstra
3-5-2018

goed hotel. echter wij sliepen aan de overkant van het hotel. Wel goed, maar dat verwacht je toch niet.

ook lastig met sauna en zwenbad.

Helaas nooit meer.

Leny Frijns
26-4-2018

Het is in principe een goed hotel. Er waren 2 bus gezelschappen en dat is niet prettig. Ze gaan met zijn allen tegelijk naar het buffet en dan wordt het al snel voor de overige gasten niet meer leuk. Ik zal dus nooit meer voor dit hotel kiezen. Onze kamer 118 had een balkon (niet echt een balkon maar een plat dak) maar op het balkon kwam wel de brandtrap uit die nooit werd afgesloten zodat wij nooit een raam of deur open konden laten.

Een warme ontvangst, mooie kamer, prima eten. Komen hier vast nog een keer weer terug.

Goede ligging, vriendelijk personeel, redelijk goed eten, inrichting van hotel is verouderd, bedden redelijk comfortabel (plastic hoes om matras), geen zitjes om in de avonduren te vertoeven, kamers zijn gehorig.

het was een fantasties weekend,

pierre en tonny van meijl
22-3-2018

mooi verzorgd arr.4 gangen diner uitgebreid ontbijt wandeltocht met rustpauze beker wijn of water bij terugkomst maaltijdsoep s avonds koud en warm buffet met dansmuziek prima 3 pers duits stemming orkest al bij al een 9 verdient.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Altenahr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 8.31 uit 10 op basis van 95 reviews.