Hotel Zum Weissen Kreuz

13 reviews over Hotel Zum Weissen Kreuz in het Nederlands

Nooit meer!

Marieke
26-12-2017

Oubollig hotel. Bedden zijn goed, maar de kamers niet schoon. Het eten is erg eenvoudig. De bediening is chaotisch. Er zijn altijd mensen in de groep die geen of veel later eten krijgen. Bij het eveneens eenvoudige ontbijt worden gebruikte borden niet afgeruimd en het buffet niet of traag aangevuld.

Heerlijk

Helga
16-11-2017

Wij genieten ieder jaar weer bij Otto. Mooie schone kamers, heerlijk eten en altijd gezellig. We komen hier al jaren en hopen hier ook nog vaak te mogen komen. Je kunt hier heerlijk wandelen en zo met de trein naar b.v. Ahrweiler of Bad Neuenahr. Top locatie! Zelfs mijn kleine hondje mocht mee :-)

Voor de prijs een prima hotel.

Strijbos.
20-5-2016

Jammer dat je voor het diner geen keuze kunt maken uit bv 2 gerechten .

De nieuwe uitbaters doen hun best om het naar je zin te maken..

Waardeloze salade uit blik

Rob
16-5-2016

Bediening werd kribbig na onze opmerkingen

Wat een flop!

Wil van Nunen
8-5-2016

Wij hebben 2 nachten gelogeerd met halfpension in dit hotel. De kamer was klein maar zeer schoon. De bedden zijn ook prima. Het ontbijt was basic maar wel voldoende. Het diner was vanaf 18.30 uur. Omdat dit voor onze begrippen al laat was waren wij en de meeste 50 andere gasten om 18.30 uur aanwezig. Het duurde ca een half uur voordat we iets te drinken op tafel hadden staan en pas om 19.30 uur werd de soep geserveerd. Het hoofdgerecht werd in buffetvorm aangeboden. De tweede avond was een enorme teleurstelling. Nadat ongeveer de helft zich bedient had aan het buffet bleek het vlees (cordon blue) op te zijn. Na 10 minuten kwam de nieuwe uitbaatster ons vertellen dat ze niet goed hadden geteld en dat daarom het vlees op was. Zij kon eventueel wel zorgen dat er binnen een half uur nieuw vlees zou zijn bereid!! De maat was toen echt vol en zijn wij weggegaan. Kortom, voor ons nooit meer dit hotel.

nooit meer

van Holland
14-9-2015

We hadden dit verblijf geboekt, met half pension.

Ik moet wel zeggen,dat we toch ons warme eten hebben gekregen, ondanks dat we te laat waren.(omdat we 3 uur in de file hadden gestaan)

Alleen jammer dat na het avondeten alles dicht ging.

Wat inhoud dat je om 20.30 alweer op je kamertje zit.

Er was in de hele omgeving maar één kroegje waar je eventueel wat kon drinken.

Ook rustig ontbijten was er niet bij.

Er gaan herhaaldelijk 3 luidruchtige ringtones af, zodra er iemand het Hotel belt.

Het leek er een beetje op, of alles teveel moeite koste.

Niet echt een warm welkom dus.

De omgeving is wel heel mooi.

Voor mensen die graag wandelen is het goed te doen.

Ook is er de mogelijkheid om eerst een stuk te wandelen en met de trein weer terug te reizen

prima plek

willemsjany
28-12-2014

een prima hotel,prima service,klantvriendelijk,en fijne kamers,ook elke dag nieuwe handdoeken e.d.

een aanrader

dirk jan
23-10-2014

De verhouding prijs/kwaliteit was hier uitstekend.

Aanrader

A van Overveld
10-5-2014

Het eten is goed ,het personeel is vriendelijk .In een woord gezegd ,het was Super. De omgeving is mooi .Echt een aanrader.Was met een groep van touroperator.

Prima hotel met vriendelijk personeel

Thea Koster
22-12-2011

Mooi hotel in een rustige omgeving. Personeel was zeer vriendelijk. Ook het eten in het hotel was prima verzorgd. Kamers waren niet heel groot, maar wel erg schoon. Elke dag waren er schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Weissen Kreuz in Altenahr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Weissen Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Weissen Kreuz scoort een 6.52 uit 10 op basis van 13 reviews.