Vakantiehuis Ambiente Hager

1 review over Vakantiehuis Ambiente Hager in het Nederlands

Mooi, nieuw vakantiehuis

Annemiek Voermans
26-9-2017

Gezellig goed ingericht vakantiehuis voorzien van een goede keuken, mooie badkamer en relaxruimte met eigen houtkachel. Een fijne overdekte buitenruimte. De eigenaar is supervriendelijk en hartelijk. Van alle gemakken voorzien tot en met wasmachine, droger en vaatwasser toe. Een eigen parkeerplaats voor de motoren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ambiente Hager in Allenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ambiente Hager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ambiente Hager scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.