Sorteren

Reviews over Allenbach

Mooi, nieuw vakantiehuis

Annemiek Voermans
    26-9-2017

Gezellig goed ingericht vakantiehuis voorzien van een goede keuken, mooie badkamer en relaxruimte met eigen houtkachel. Een fijne overdekte buitenruimte. De eigenaar is supervriendelijk en hartelijk. Van alle gemakken voorzien tot en met wasmachine, droger en vaatwasser toe. Een eigen parkeerplaats voor de motoren.

De suite was hemels.

Mevr. Van Leeuwen
    5-9-2016

Het restaurant was minder. Het ontbijtbuffet werd niet aangevuld, er zaten vliegen op de etenswaren ( afschermen in een vitrine was een betere optie geweest.)

Bij t diner was de presentatie op t bord erg sober.

De omgeving, rust en de kamervoorzieningen waren prima.

Het personeel deed erg hun best en ze waren vriendelijk.

Het hotel ligt in een landelijke omgeving, wandel en fietsroute,s volop. In het dorpje is er geen gelegenheid tot t nemen van een drankje of t nuttigen van een maaltijd. Er is een bakker, een slagerij en en paar winkels waar men edelstenen verkoopt.

Het hotel ligt op de edelsteenroute.

Prima hotel,vriendelijk personeel,mooie omgeving.

bni
    4-4-2011

Hotel Steuer is een hotel in een prachtige omgeving en rustig gelegen.Prima ontbijtbuffet en zeer smakelijke maaltijden.Neem wel een comfortkamer met balkon voor een schitterend uitzicht.Brandschone kamer.Vlakbij Idar-Oberstein en Herrstein,aan te bevelen uitstapjes.Vanuit het hotel zijn mooie wandelingen te maken.Kortom een aanrader.