Camping Denntal

24 reviews over Camping Denntal in het Nederlands

Hele prettige camping

joanna
16-7-2018

De camping heeft vaste en toeristische plaatsen, van elkaar gescheiden. Plaatsen zijn ruim, met weinig schaduw. De camping ligt heel rustig, geen verkeersgeluid waarneembaar.

Het sanitair is ruim voldoende en erg schoon.

Restaurant was gesloten ivm overname door nieuwe eigenaar.

Camping ligt anderhalve kilometer van het ahrtal fietspad en station. Het dorp Ahrbruck stelt niet veel voor.

Prachtige omgeving om te fietsen.

Prettig, mooi voor herhaling vatbaar

Carla
27-6-2018

Camping Denntal ligt in een mooi dal zonder de verkeersdrukte van de B257. Het is een prima camping met mooi sanitair dat goed wordt schoongehouden. Vriendelijk personeel en goede wandelmogelijkheden direkt vanaf de camping. De Ahrradweg is prima te fietsen en een aanrader. Prachtig. De Rotweinwanderweg is ook erg mooi. De camping biedt gratis wifi aan wat goed loopt. De complimenten. Bad Munstereifel is een leuk stadje met een leuke rit er naar toe. Wij komen zeker terug.

Wunderschöne Lage mit traumhaftem Blick

Urlauber
25-5-2018

Alles passt bis auf das Sanitär. Es ist schade, dass bei dem total vollen Platz die Hygiene nicht so vorgefunden wurde, wie sie sein sollte. Bei Pfingsttagen, an denen so viele Menschen den Platz besuchen, müsste professionell richtig geputzt und desinfeziert werden. Umgebung topp, Einkaufsmöglichkeiten perfekt in 3 km Entfernung. Inhaber nett und freundlich, Restaurant in Platznähe. Weinberge in der Umgebung und viele Wanderwege. Wir kommen wieder

Mooie rustig gelegen camping

Patrick DB
18-4-2018

Een camping rustig gelegen ligt in een klein valleitje en tevens het eindpunt. Dus geen auto's of moto's die voorbij razen. Hier hoor je nog de natuur ademen. Mooie ruime plaatsen met electro, water en afvoer per plaats. Wifi werkt goed. Sanitair is super.

Er is een degelijk restaurantje (hotelletje) einde van de camping waar je voor weinig geld lekkere "Gutburlich" kan eten.

Er zijn nog redelijk wat "oudere vaste campingplaatsen" maar je merkt dat de uitbaters aan het renoveren zijn ook op dit gebied.

Voor wie stilte zoekt en mooie wandelingen in de uitgestrekte bossen is Denntal echt een aanrader.

Uitstekende ligging in Ahrtal.

Ad
25-9-2017

Camping die vrijwel direct toegang geeft tot fietsroute met nauwelijks hoogteverschil in het Ahrtal. Bv richting Ahrweiler. Voor ons was dat doorslaggevend om 4 nachten te blijven.Sanitair is goed, maar kan op details wel wat schoner. Afwaswater in bedompte ruimte overigens was steeds lauw.

Mooie omgeving

Fam. koppenol
29-7-2017

Op de terugweg naar huis een paar dagen op deze campimg gestaan. We hadden ons er niet veel van voorgesteld omdat het hier een beetje vergane glorie is (vonden wij) maar daar zijn we toch van teruggekomen. Een hele prettige ontvangst door een zeer vriendelijke familie. Er waren genoeg mooie ruime plekken waar we uit komden kiezen.

Het sanitair was schoon en ruim voldoende in de periode dat wij er waren. De eigenaresse kon ons veel vertellen over de omgeving en omdat wij veel fietsen kregen we een fietsroute langs de Ahr waar wij veel gebruik van hebben gemaakt, wat een schitterende omgeving en leuke plaatsjes waar we doorheen hebben gefietst, vooral het plaatje Ahrweilen, wat een schitterend plaatsje is dat, zeer de moeite om te bezoeken. Ook voor wandelaars zeer aan te bevelen. We zullen zeker nog eens terugkomen naar deze camping. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. In het dorp ongeveer 3 km is een grote supermarkt en wat eetgelegenheid.

Verrassend fijne camping

Kees en Petra
6-1-2017

We waren hier van Hemelvaart t/m Pinksteren in 2016 en dat is ons heel goed bevallen.

Super aardige mensen die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken.

De plekken zijn redelijk groot en de omgeving is mooi. Het sanitair is bijzonder netjes en schoon, niks op aan te merken.

We komen hier graag weer terug, een echte aanrader!

Kees & Petra

Mooie camping in een prachtige omgeving.

Fam. Mulder
15-9-2016

Als je uit het zuiden komt en op weg naar huis, dan kan je hier nog even heerlijk genieten. En lekker dicht bij Nederland.

Wat een plaatje van een camping

h. koster
25-6-2016

De ruime plaatsen, het geweldige sanitair en de omgeving zijn fantastisch. We hebben gegeten in het restaurant op de camping en waren verbaasd dat 1 man in staat was het hele restaurant te bedienen. Hoe dat in de keuken ging weten we niet, maar we hebben uitstekend gegeten.

Aanrijroute vanaf de A61: vanaf het noorden gewoon de gps volgen: 15 kilometer.

Vanuit het zuiden is het een andere weg (30 kilometer en veel bochten en klimwerk) maar wel heel mooi.

Groen rustig dal!

petra
14-5-2016

Fijne rustige camping, lekker in het groen, mooie plaatsen en super sanitair.

Schitterende omgeving voor wandeltochten naar Ahrtal en andere aardige dorpjes daar. Restaurant kun je prima eten. Niet altijd open zo in het najaar. De man bij de receptie was niet erg spraakzaam. Stug onvriendelijk eigenlijk, niet echt iemand die je een leuk restaurant of wandeling of iets anders byzonders over de b.v omgeving verteld. Jammer maar we komen er zelf ook wel uit. We hebben een heerlijke vakantie gehad en we vinden het toch een aanrader, want de omgeving is fantastisch. Wil je naar de wijnfeesten en rustige nachten dan is dit zeker de plek. Wel zo'n km of 10 van het stadje Ahrtal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Denntal in Ahrbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Denntal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Denntal scoort een 8.29 uit 10 op basis van 24 reviews.