Reviews over Ahrbrück

Hele prettige camping

joanna
    16-7-2018

De camping heeft vaste en toeristische plaatsen, van elkaar gescheiden. Plaatsen zijn ruim, met weinig schaduw. De camping ligt heel rustig, geen verkeersgeluid waarneembaar.

Het sanitair is ruim voldoende en erg schoon.

Restaurant was gesloten ivm overname door nieuwe eigenaar.

Camping ligt anderhalve kilometer van het ahrtal fietspad en station. Het dorp Ahrbruck stelt niet veel voor.

Prachtige omgeving om te fietsen.

Prettig, mooi voor herhaling vatbaar

Carla
    27-6-2018

Camping Denntal ligt in een mooi dal zonder de verkeersdrukte van de B257. Het is een prima camping met mooi sanitair dat goed wordt schoongehouden. Vriendelijk personeel en goede wandelmogelijkheden direkt vanaf de camping. De Ahrradweg is prima te fietsen en een aanrader. Prachtig. De Rotweinwanderweg is ook erg mooi. De camping biedt gratis wifi aan wat goed loopt. De complimenten. Bad Munstereifel is een leuk stadje met een leuke rit er naar toe. Wij komen zeker terug.

Wunderschöne Lage mit traumhaftem Blick

Urlauber
    25-5-2018

Alles passt bis auf das Sanitär. Es ist schade, dass bei dem total vollen Platz die Hygiene nicht so vorgefunden wurde, wie sie sein sollte. Bei Pfingsttagen, an denen so viele Menschen den Platz besuchen, müsste professionell richtig geputzt und desinfeziert werden. Umgebung topp, Einkaufsmöglichkeiten perfekt in 3 km Entfernung. Inhaber nett und freundlich, Restaurant in Platznähe. Weinberge in der Umgebung und viele Wanderwege. Wir kommen wieder

Mooie rustig gelegen camping

Patrick DB
    18-4-2018

Een camping rustig gelegen ligt in een klein valleitje en tevens het eindpunt. Dus geen auto's of moto's die voorbij razen. Hier hoor je nog de natuur ademen. Mooie ruime plaatsen met electro, water en afvoer per plaats. Wifi werkt goed. Sanitair is super.

Er is een degelijk restaurantje (hotelletje) einde van de camping waar je voor weinig geld lekkere "Gutburlich" kan eten.

Er zijn nog redelijk wat "oudere vaste campingplaatsen" maar je merkt dat de uitbaters aan het renoveren zijn ook op dit gebied.

Voor wie stilte zoekt en mooie wandelingen in de uitgestrekte bossen is Denntal echt een aanrader.

Uitstekende ligging in Ahrtal.

Ad
    25-9-2017

Camping die vrijwel direct toegang geeft tot fietsroute met nauwelijks hoogteverschil in het Ahrtal. Bv richting Ahrweiler. Voor ons was dat doorslaggevend om 4 nachten te blijven.Sanitair is goed, maar kan op details wel wat schoner. Afwaswater in bedompte ruimte overigens was steeds lauw.

Ahrbrück scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews